Jak leczyc wirusowa grype jelitowa- zoladkowa?

1. Data: 2007-01-19 16:40:50

Temat: Jak leczyc wirusowa grype jelitowa- zoladkowa?
Od: McGen <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

McGen

2. Data: 2007-01-19 18:18:32

Temat: Re: Jak leczyc wirusowa grype jelitowa- zoladkowa?
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

McGen napisał(a):
> McGen

Witam,
Chorobę musisz wyleżeć, pić dużo niegazowanej wody mineralnej.
Możesz jeść kisiel, ponieważ tworzy on w żołądku ochronną powłokę.
W trakcie choroby, która będzie Cię męczyć przez trzy doby nie spożywaj
tłustych potraw i owoców. Jedz gotowany ryż i marchewkę. To bardzo
przykra dolegliwość, którą możesz złagodzić środkami przeciw bólowymi.
Też to przechodziłam.
Pozdrowienia
Alkmina

3. Data: 2007-01-19 23:04:14

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tłustych potraw i owoców. Jedz gotowany ryż i marchewkę. To bardzo przykra
> dolegliwość, którą możesz złagodzić środkami przeciw bólowymi.

Rewelacyjnaw działaniu jest CocaCla, ale ciepła i odgazowana. Skutkuje
niemalże natychmiast zatrzymaniem wymiotów i biegunki.
I to wcale nie jest żart, ale szczera prawda - recepta lekarska.
pozdrawiam AJ

4. Data: 2007-01-22 10:04:58

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dieta kleikowa 2-3 dni (z ryzu, siemienia lnianego), duzo pic ale malymi
porcjami, lykac probiotyk np. lakcid, lacidofil, trilac itp. Nie jesc
produktów mlecznych, surowych owoców.

pzdr.
Ania

5. Data: 2007-01-22 10:10:10

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dieta kleikowa 2-3 dni (z ryzu, siemienia lnianego), duzo pic ale malymi
> porcjami, lykac probiotyk np. lakcid, lacidofil, trilac itp. Nie jesc
> produktów mlecznych, surowych owoców.

Czemu wskazujecie drogę z deszczu pod rynnę???
Przecież kleik, z ryżu lub siemienia lnianego - to prawie sam cukier!!!
Złożony ale cukier!!!
Wątroba nie znosi nadmiaru cukru tak jak i jelito, dlatego "odzywa" się
rożnymi dolegliwościami i chorobami...
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-01-22 10:25:51

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Wątroba nie znosi nadmiaru cukru tak jak i jelito, dlatego "odzywa" się
> rożnymi dolegliwościami i chorobami...

Wątroba odzywa się grypą żołądkową. Ha ha. No tak, bo dieta optymalna
odzywa się głupotą.

pzdr.
R*

7. Data: 2007-01-22 10:41:44

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wątroba odzywa się grypą żołądkową. Ha ha. No tak, bo dieta optymalna
> odzywa się głupotą.

Zostałeś wyróżniony, bo znalazłeś się w ostatnich 7 słowach postu "przyszła
baba do lekarza"...:)
Widzę, że się wyraźnie nudzisz...:)
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-01-22 10:43:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał:
> Wątroba odzywa się grypą żołądkową. Ha ha.
Wg naszego Jureczka jak ktoś rzyga dalej niż widzi to powinien objeść się
słoniny ze smalcem. Homeopatia jak nic.

--
Krzysiek, EBP
Wg ojca jednego z ministrów nie może być mowy o ewolucji. Potwierdzają to

9. Data: 2007-01-22 11:16:24

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:izxtz8uqkxj5.ovdyopojeqky.dlg@40tude.net...
> Wg naszego Jureczka jak ktoś rzyga dalej niż widzi to powinien objeść się
> słoniny ze smalcem. Homeopatia jak nic.

Ja nie jestem już młodym człowiekiem, ale w "moich" czasach młodości lekarz
nie odezwałby się w ten sposó...
Inna sprawa, że niebyli wówczas karmieni chipsami z coca-colą... I to jest
sedno sprawy, które to nigdy już nie zrozumiesz...
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-01-22 11:40:19

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> Ja nie jestem już młodym człowiekiem, ale w "moich" czasach młodości lekarz
> nie odezwałby się w ten sposó...

W Twoich czasach nie ośmieliłbyś się prezentować Twoich, jakże cennych
przemyśleń publicznie, tylko siedziałbyś smętnie w kątku i słuchał
grzecznie i pełen namaszczenia co Panowie Doktorzy, Bogowie w Białych
Fartuchach mają do powiedzenia - więc nie narzekaj i nie udawaj
tradycjonalisty. DO jest tak samo produktem postmoderny jak Era Wodnika i
Big Brothel. Ty ostatnio migrujesz od pierwszego ze wzorców do drugiego, a
szkoda.

--
Krzysiek, EBP
Emulator pracy rządu RP: