Jak "odzapaszyc" lodówke ?

1. Data: 2008-02-06 06:39:04

Temat: Jak "odzapaszyc" lodówke ?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jaki środek polecicie do umycia wewnątrz lodówki, żeby ładnie odświeżyć?
Jest coś specjalistycznego, czy po prostu ogólne środki?
JaC

2. Data: 2008-02-06 10:19:49

Temat: Re: Jak "odzapaszyc" lodówke ?
Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Jaki środek polecicie do umycia wewnątrz lodówki, żeby ładnie odświeżyć?
> Jest coś specjalistycznego, czy po prostu ogólne środki?
> JaC

ocet

JS

3. Data: 2008-02-06 11:02:39

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> ocet

Ocet z wodą powinien wystarczyć do umycia. Tylko pamiętaj o rękawiczkach :)
Są też w sklepach różne środki specjalistyczne. Ja wprawdzie mam w lodowce
fabryczny system "deo", ale okresowo używam płynu do czyszczenia Abra
Silver. Opakowanie 500 ml kosztuje ok.10 zł. Na butelce napisane - producent
Sp-nia Inwalidow Świt. Sprzedają również w necie, we własnym sklepie
(swit.com.pl) i na Allegro. Nie mam żadnych wlasnych interesów i powiązań z
tą firmą, poza tym, że jestem ich klientem od 2-3 lat. Płyn jest całkiem
o.k., a sprzedawca/producent - sprawdzone w perturbacjach zewnętrznych,
przesyłkowych - uczciwy i solidny.
JBP

4. Data: 2008-02-06 16:12:31

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ocet z wodą powinien wystarczyć do umycia. Tylko pamiętaj o rękawiczkach :)

I BEDZIE SMIERDZIEC OCTEM!!!

spirytus, jak nie widzisz roznicy to sprobuj ;-)

pozdrawiam WM

5. Data: 2008-02-06 17:11:25

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:47a9dc7c$0$6175$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ocet z wodą powinien wystarczyć do umycia. Tylko pamiętaj o rękawiczkach
> :)
>

> I BEDZIE SMIERDZIEC OCTEM!!!
>
> spirytus, jak nie widzisz roznicy to sprobuj ;-)

Znam różnicę między czystym spirytusem a octem spirytusowym :)
Ocet zmieszany z wodą nie jest mocny. Przecież dodaje się go niewiele. Ma
usunąć zapachy, a nie kamień. Sporo płynów do mycia i czyszczenia go
zawiera. Poza tym lodówka w trakcie mycia jest otwarta. Na koniec można
przetrzeć samą wodą.

W pewnym telewizyjnym programie o porządkach radzono dla usunięcia zapachów
włożenie do lodówki codziennej gazety, zgniecionej w kulkę. Ze zwykłego
papieru. Mój test z jedną gazetą lokalną tego nie potwierdza. Może trzeba
całą Wyborczą, albo dwie ;)

JBP

6. Data: 2008-02-06 17:49:47

Od: "Barffa" <abarwa@[cutt].op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki środek polecicie do umycia wewnątrz lodówki, żeby ładnie odświeżyć?

jeszcze nie testowałam, ale słyszałam, że postawienie sody oczyszczonej w
pojemniczku w lodówce powoduje, że nie pojawia się w niej "zapach".

pzdr,
barwa

7. Data: 2008-02-06 20:00:05

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barffa" <abarwa@[cutt].op.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
>
> jeszcze nie testowałam, ale słyszałam, że postawienie sody oczyszczonej w
> pojemniczku w lodówce powoduje, że nie pojawia się w niej "zapach".

Soda oczyszczona w kartoniku daje bardzo dobre efekty. U nas niestety nie
tak popularna jak w stanach. U naz są pakiety z węgla aktywnego oraz żele
do likwidowania zapachów lodówkowych (drogie w serwisach).
Sodę używam z powodzeniem od kilku lat (regularnie wymieniając) i jestem
zadowolony. Jak kto chętny to mogę rzucić fotke jak to wygląda.

P.

8. Data: 2008-02-07 04:53:17

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

<...>
> [...]
> Sodę używam z powodzeniem od kilku lat (regularnie wymieniając) i jestem
> zadowolony. Jak kto chętny to mogę rzucić fotke jak to wygląda.

Wrzuć.

pozdrawiam -

Stanley

9. Data: 2008-02-07 08:12:21

Temat: Re: Jak
Od: "Boban" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@w...eu> napisał(a):

> Jaki środek polecicie do umycia wewnątrz lodówki, żeby ładnie odświeżyć?

Najpierw jakimś detergentem a potem sokiem z cytryny

10. Data: 2008-02-07 08:33:07

Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki środek polecicie do umycia wewnątrz lodówki, żeby ładnie odświeżyć?
> Jest coś specjalistycznego, czy po prostu ogólne środki?
> JaC

Witam!
Bardzo dobrym i sprawdzonym przeze mnie i moich znajomych sposobem jest
użycie kawy mielonej. Należy wysypać w tym celu kilka łyżeczek kawy. Pomaga!
W ten sposób znajoma pozbyła się smrodu mięska (dość nieświeżego ;)) z
lodówki a i ja sam kilka razy musiałem skorzystać z tej metody. Oczywiście
najpierw należy lodówkę umyć ... potem zastosować to o czym piszę.

Rafał

Gdzie w Wawie kupie welne - koldra/koc - do poscieli?
Ramki Sistena Life legrand - gdzie kupic???
koszt chemii do parkietu
Drzwi przesuwne do szafy z lustrem - pytanie
Klej ośmiorniczka - czym czyścić