Jak odzyskać 845 dolarów?

1. Data: 2017-06-17 06:02:49

Temat: Jak odzyskać 845 dolarów?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://niezlomni.com/podzielila-sie-swoim-pomyslem-o
dzyskanie-polske-845-mld-dolarow-trzeba-byloby-sie-d
ogadac-trumpem

2. Data: 2017-06-17 10:09:23

Temat: Re: Jak odzyskać 845 dolarów?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> http://niezlomni.com/podzielila-sie-swoim-pomyslem-o
dzyskanie-polske-845-mld-dolarow-trzeba-byloby-sie-d
ogadac-trumpem

Myślę, że polski rząd ma identyczny pomysł od dawna i wykorzysta ten
argument w ewentualnym procesie.

3. Data: 2017-06-17 14:25:29

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.06.2017 um 06:02 schrieb pinokio:
> http://niezlomni.com/podzielila-sie-swoim-pomyslem-o
dzyskanie-polske-845-mld-dolarow-trzeba-byloby-sie-d
ogadac-trumpem

Dowcipne! Nie znam i nie widzialem tej pani, Trump pewnie tez nie. Ale
gdyby ja zobaczyl, to moze rzucilby cos w rodzaju "You have to treat 'em
like shit" albo "A person who is flat-chested is very hard to be a 10".
Taki jest jego swiatopoglad.
Btw. co do tych pieniedzy, to jak nastapi Polexit to zostanie mi srednio
92 euro wiecej w portfelu. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-06-17 14:28:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> Taki jest jego swiatopoglad.
> Btw. co do tych pieniedzy, to jak nastapi Polexit to zostanie mi srednio

Seriously?

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wegrzy-ostrzegaja-
europy-zmierza-nawet-35-milionow-muzulmanow

5. Data: 2017-06-17 15:33:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 czerwca 2017 14:28:42 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
>
> Seriously?
>
> http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wegrzy-ostrzegaja-
europy-zmierza-nawet-35-milionow-muzulmanow

Wiadomość sprzed 2 lat. Dzisiaj Rakka i Mosul w stanie oblężenia, "kalif"
nie żyje i tylko tygodnie dzielą nas od upadku IS, po czym wszystko wróci
do normy. I prawidłowo.

IS to był taki sam epizod jak talibowie czy mahdyści.

6. Data: 2017-06-17 16:11:49

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 15:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> do normy. I prawidłowo.
>
> IS to był taki sam epizod jak talibowie czy mahdyści.

Całe szczęście że mamy prezydenta Trumpa.
Isis wygląda że zostało sztucznie wyhodowane przez najgorszego
prezydenta USA w historii - Obamę. Co by było gdyby po nim była Clinton?

7. Data: 2017-06-17 16:18:44

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do normy. I prawidłowo.
>
> IS to był taki sam epizod jak talibowie czy mahdyści.

A po nich przyjda inni, ktorzy w imie Jezusa, Mahometa, Mormona lub
innych, uciskanych proletariuszy, oszukiwanych przez kapital i
banksterow, Zydow, Bilderbergow itd. beda chcieli naprawic swiat i
uszczesliwic ludzkosc. ;-)
Btw. Zauwazylem, ze pani xxl zmienila zrodlo informacji. Czytalem
wczesniej o 6 milionach gotowych do zalewu Europy. A moze to chodzilo
tylko o Nadwislanski Kraj? ;-)
Na dzien dzisiejszy (jak to sie ladnie mowilo) wiem, ze w Hiszpanii o
azyl najczesciej prosza obywatele Wenezueli - 3.960. Z Syrii bylo takich
tylko 596 oraz 19 z Ukrainy. Chyba wybrali sie w kierunku Polski? ;-)

http://latina-press.com/news/238161-flucht-aus-venez
uela-letzte-ausfahrt-brasilien-und-spanien/

A to zrodlo zmianynaziemi.pl jest bardzo "wiarygodne" - ostrzegaja przed
inwazja imigrantow, a ilustruja artykul zdjeciem sprzed 26 lat z
uciekinierami z Albanii! :-) Poza tym daja odpor krytykom Wowy. Gdybym
dluzej poszukal to bym pewnie znalazl kalki ze sputniknews i rt.com.
Thanx! :-)

8. Data: 2017-06-17 16:29:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 16:18, silvio balconetti pisze:
> wczesniej o 6 milionach gotowych do zalewu Europy. A moze to chodzilo
> tylko o Nadwislanski Kraj? ;-)

Jakie 6 milionów?? 6 MILIARDÓW ludzi na świecie jest głodnych a tylko 1
miliard sytych, czy Ten miliard pomieści tych 6 miliardów?

9. Data: 2017-06-17 16:38:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> do normy. I prawidłowo.
>
> IS to był taki sam epizod jak talibowie czy mahdyści.

Nie wiem, jakim tropem idą Twe myśli, że doliczyłeś się w IS aż tylu
ludzi... Mowa jest o 35 milionach muzułmanów (niekoniecznie islamistów, he
he), których przybycie do Europy opróżni portfel ucieszonego silvio tak, że
dla niego samego nic nie zostanie, a co dopiero mówić o W92 ojro po wyjściu
Polski z UE :->
Silvio prędziutko pojedzie do Polski. Albo w ślad za bogatszymi krajanami,
LOL.
http://wolnosc24.pl/2017/03/31/niemcy-uciekaja-z-nie
miec-i-to-ci-najbogatsi-zobacz-dokad-i-dlaczego/

10. Data: 2017-06-17 17:04:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.06.2017 um 16:29 schrieb pinokio:

> Jakie 6 milionów?? 6 MILIARDÓW ludzi na świecie jest głodnych a tylko 1
> miliard sytych, czy Ten miliard pomieści tych 6 miliardów?

Sorry, pomylilem sie o trzy zera. Ale co to jest przy tych 845 dolarach
do odzyskania? :-)

>The Gatestone Institute - "an international policy council and think
tank" with Ambassador John Bolton as its chairman - has been direct in
its fear-mongering about "civilization jihad." Gatestone has repeatedly
warned of the influx of refugees in Europe, calling it a "Muslim
invasion" of "illegal migrants" that will increase crime, bankrupt
governments by exhausting social welfare programs, and undermine
European culture. <
http://thehill.com/blogs/congress-blog/presidential-
campaign/262953-the-paranoid-style-in-islamophobic-p
olitics
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).

2017 to Rok Ognistego Kura - zamachów i podpaleń...
Śmierć dyktatora
Kino Helios mailuje do klientów.
My naprawdę nie chcemy stać obok
Reklama jako narzędzie lewackiej indoktrynacji.