Jak okradziono Belweder.

1. Data: 2015-10-04 23:57:32

Temat: Jak okradziono Belweder.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/polityka/z-palacu-prezydenckiego-
zniknely-zabytkowe-obrazy-i-rzezba,artykuly,574497.h
tml

2. Data: 2015-10-04 23:59:10

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 23:57:32 +0200, Ikselka napisał(a):

> http://www.fakt.pl/polityka/z-palacu-prezydenckiego-
zniknely-zabytkowe-obrazy-i-rzezba,artykuly,574497.h
tml

http://niezalezna.pl/71479-101-rzeczy-zniknelo-z-pal
acu-co-bylo-na-liscie-komorowskiego-nowe-fakty

3. Data: 2015-10-05 00:12:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgineły za poprzedniej kadencji Kaczyńskiego.

4. Data: 2015-10-05 09:02:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

zniknely-zabytkowe-obrazy-i-rzezba,artykuly,574497.h
tml

>http://niezalezna.pl/71479-101-rzeczy-zniknelo-z-pa
lacu-co-bylo-na-liscie-komorowskiego-nowe-fakty

Przed niczym się nie cofniecie, każdą manipulacje zaserwujecie byle tylko
prezes z rydzykiem mogli władać i okradać Polskę. Czyżbyście ocenili ze
rzucenie gównem w Prezydenta w parlamencie japońskim jednak go zdołało
ubrudzić i postanowiliście kontynuowac? Ech, taka partia powinna sie nazywac
KiO, Kłamcy i Oszuści.

5. Data: 2015-10-05 09:46:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> [...]
> prezes z rydzykiem mogli władać i okradać Polskę. Czyżbyście ocenili ze
> rzucenie gównem w Prezydenta w parlamencie japońskim jednak go zdołało

Sam rzucił - swoim nieokrzesanwiem. Wysłali toto do Japonii, więc
mu odwaliło, bo swym przekonaniu do dzikusów trafił
:->
Widziałeś kiedy głowy innych państw skaczące po stołkach podczas
oficjalnych wyjazdów i robiące sobie przy tym jeszcze dodatkowe
jajca? Wyobraź sobie np Merkel. Dobre, co? A tego nieokrzesanego
durnia bronisz z zapałem godnym lepszej sprawy, zaiate.

> i postanowiliście kontynuowac? Ech, taka partia powinna sie nazywac
> KiO, Kłamcy i Oszuści.

Spoko, zrobi się dochodzenie, będziesz pan zadowoloooooooony 3-}
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

6. Data: 2015-10-05 10:54:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
zniknely-zabytkowe-obrazy-i-rzezba,artykuly,574497.h
tml

palacu-co-bylo-na-liscie-komorowskiego-nowe-fakty

blublalblla

>Spoko, zrobi się dochodzenie, będziesz pan zadowoloooooooony 3-}

Kłamcy i Oszuści

7. Data: 2015-10-05 11:20:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zniknely-zabytkowe-obrazy-i-rzezba,artykuly,574497.h
tml

-palacu-co-bylo-na-liscie-komorowskiego-nowe-fakty

No wiem przecież, że bzdury opowiadam, bo ty też byś sobie w
japońskim parlamencie skoknął, jeszcze przy okazji jakieś selfi z
szogunem - a co, raz się żyje, nie?
3-]

> Kłamcy i Oszuści

Tak, te obrazy, meble i dywany to ani chybi Kaczyński zakosił i
podrzucił :->

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

8. Data: 2015-10-05 11:50:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Tak, te obrazy, meble i dywany to ani chybi Kaczyński zakosił i
> podrzucił :->

Kaczyński w okradaniu Polaków ma już swoje zasługi, np. spółka Telegraf.

9. Data: 2015-10-05 12:11:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Kaczyński w okradaniu Polaków ma już swoje zasługi, np. spółka Telegraf.

Było dochodzenie? Proces? Wyrok? Czy to twoje widzenia?
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

10. Data: 2015-10-05 13:51:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

"Ghost" <g...@e...com> Wrote in message:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Było dochodzenie? Proces? Wyrok? Czy to twoje widzenia?

No przecież to są arcyzłodzieje, w białych rękawiczkach na oczach wszystkich
śmiejąc się im w twarz, w ostatnim dniu pracy darowali sobie dług wobec
skarbu państwa, bo mogli. Na oczach całej polski! Podobnie jak poseł Zero
śmieje się społeczeństwu w twarz bo koledzy przypilnowali, żeby mu się nic
nie stało. Wszystko legal.

Rozdziobią go kruki i wrony...
Święci
ewolucja