Jak ozdobic tort?

From: Asiek <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Jak ozdobic tort?
Date: Wed, 10 Jul 2002 09:42:38 +0000 (UTC)

Witam!
Upiekłam torcik - mam nadzieję, że będzie równie pyszny jak pachnie i...
chciałoby się napisać wygląda, ale z wyglądem to tak, tego, jakoś... I
dlatego mam pytanko: chciałam go polać polewą z gorzkiej czekolady - jak
taką polewę zrobić? Jak/czym ją rozsmarowywać? I druga rzecz: marzyły mi
się takie wzorki z białej czekolady na tym i nawet kupiłam takową, ale
się nie odważyłam. Jak zrobić napis czekoladą?

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu