Jak pić Tekilę!!- poradżcie

1. Data: 2005-02-01 14:18:42

Temat: Re: Jak pić Tekilę!!- poradżcie
Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w
wiadomości

> mrrrrr... dobrze, że dostała tę tequillę z mężem, a nie z koleżanką
albo
> babcią ;>
A co, "body shots" pokazywali? :-)
Hardcore to jest jak się to w knajpie wykonuje, a parę razy widziałam
;-P

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2005-02-01 14:51:22

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2005 15:18:42 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Magdalena W.*, w
wiadomości news:<news:cto342$sid$1@korweta.task.gda.pl> zawarł, co
następuje:

> albo
> A co, "body shots" pokazywali? :-)

Picie tequilli z pępka pokazywali :)

> Hardcore to jest jak się to w knajpie wykonuje, a parę razy widziałam
> ;-P

No jak, no jak? Opisz ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-01 14:54:14

Od: Bart <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy kilka lat temu miałem przyjemność pić tequile z Meksykanami, to ci
pili ją jak koniak. Twierdzili, że dobra tequila najlepsza jest sama...
Przyznam szczerze, że nie słyszałem o piciu tequili z cynamonem i
pomarańczą...

Pozdrawiam

Bartek

1. Data: 2005-02-01 15:00:49

Od: "acolada" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Picie tequilli z pępka pokazywali :)

> No jak, no jak? Opisz ;)
Dziecko! Bój się Boga, chcesz popaść w rozpustę? I żeby jakieś obleśne macsy
spijały Ci tequillę z pępka?
acolada

1. Data: 2005-02-01 15:10:52

Od: "LuCK" <l...@g...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@0...pl> napisał w wiadomości
> Kochani !!
> Mam pytanie odnośnie alkoholu Tekili. Dostaliśmy z meżem takową
butelczynkę
> na gwiazdkę i zastranawiamy się jak ją pić Podobno pije się z solą i
> cytrynką ale niedawno ktoś powiedział nam że to zależy czy Tekila jest
> srebna czy złota no i zgupieliśmy , bo ktoś radzi z pomarańczą i
cynamonem!!
> Może poradzicie coś. Ja mam złotą. Pozdrawiam Iza

A próbowaliście tequilla rapido?
chcociaz to chyba w sumie drink juz bardziej
tequilla do szklaneczki, do tego tonic w ilości zależnej od upodobania.
Pzykrywasz łapką i łup szklaneczką o stół. Tonik się pieni, a ty wypijasz...
jak się uda :)
Oczywiście zeby to miało jakiś sens mieszaniny musi być na jeden łyk :)

--
Pozdrawiam, Łukasz
www.twk.prv.pl

1. Data: 2005-02-01 16:09:12

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@0...pl> wrote in message news:ctnn85$dp4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> srebna czy złota no i zgupieliśmy , bo ktoś radzi z pomarańczą i cynamonem!!
> Może poradzicie coś. Ja mam złotą. Pozdrawiam Iza

Tequile pije sie sama. Kielonek, ochlodzona tequila i po ptakach. Zapija sie
sangrita albo piwkiem :-)))

Czasami (ale to tez wymysl turystow) miesza sie sangrita z tequila i powstaje
cocktail pod nazwa Vampiro :-)))
sangrita +tequila + kostki lodu + cwiartka limonki.)

Jesli chcesz pic "na bialego turyste" to w Meksyku (tylko dla turystow) podaja w
szklankach zmoczonych sokiem z limonki (NIE z cytryny), obyspanych sola i
zamrozonych. Do takiej szklanki nalewa sie tequila i siup. Ale to dla
turystow...Barmani w co bardziej turystycznych miejscach w Meksyku (szczegolnie w
poblizu producentow tequili) wypracowali cale przedstawienie picia tequila dla
turystow, ktorzy pozniej (zachwyceni...) probuja to odtworzyc w domciu kolo
Frankfurtu czy Pcimia. Zalosne...

Mniej turystyczny sposob to szklaneczka tequila solo po czym wciskasz sobie w usta
pare kropli soku z limonki i lizesz sol z wlasnego (albo lepiej z cudzego :-)))
palca.

Trzeba nie miec mozgu zby mieszac tequila (bez wzgledu na kolor...) z cynamonem i
pomarancza.

Poszukaj sobie paru watkow w z ubieglego roku tej gurpie na temat nie tylko jak pic
ale jakie sa rodzaje tequila, etc.

Przepisy na sangrite: (Jest ich tysiace...)
szklanka soku pomaranczowego + 1/4 lyzeczki od herbaty czerwonego proszku chili + 2
plaskie lyzeczki soli + 1/2 lyzeczki czarnego pieprzu lamanego+ 2 lyzki "grenadine"
(to taki mixer do wodki.)
Warianty:
Mozna takze dodac pol szklanki soku pomidorowego (taka mi smakuje lepiej)
Mozna tez dodac 2 lyzeczki sosu Worcestershire i 2 lyzki bardzo drobno posiekanej
cebuli.
Mozna zastapic proszek chili sosem Tabasco albo podobnym.

Mozna tez ograniczyc sie do soku z limonki + soku z pomarancza + soku pomidorowego +
Tabasco + soli.

Schlodzic i zapijac tym tequila albo (jak kto chce...) zrobic "Wampira."

Salud!

1. Data: 2005-02-01 16:29:58

Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba nie miec mozgu zby mieszac tequila (bez wzgledu na kolor...) z cynamonem i
> pomarancza.

Trzeba nie mieć mózgu, żeby obrażać bez powodu tych, którzy nie wiedzą,
a chcieli by się dowiedzieć

1. Data: 2005-02-01 16:30:06

Temat: Re: Jak pić Tekilę!!- poradżcie - OT dla dorosłych :-)
Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w
wiadomości

> Picie tequilli z pępka pokazywali :)
Aaaaa z pępka ... ;-)

> No jak, no jak? Opisz ;)
Body shots to jest taka technologia, że jedna osoba jest
wykorzystywana do nałożenia soli i ustawienia kieliszka -
alternatywnie można wlać tequilę w pępek ;-) Zamiast sypać sól na
swoją rękę, możesz w dowolnie wybrane miejsce tej drugiej osoby :-) A
że to trzeba później zlizać, to wiadomo ... ;-)

A teraz się do mnie LPR albo Młodzież Wsz. dobierze za wartości
niechrześcijańskie ... ;-))

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2005-02-01 16:47:58

Od: "acolada" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <b...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> swoją rękę, możesz w dowolnie wybrane miejsce tej drugiej osoby :-) A
> że to trzeba później zlizać, to wiadomo ... ;-)
Teraz Ola uwiedzie Obleśnego.
acolada

1. Data: 2005-02-01 17:14:20

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LuCK" <l...@g...pl-nospam> napisał w wiadomości
> [...]
wypijasz...
> jak się uda :)
> Oczywiście zeby to miało jakiś sens mieszaniny musi być na jeden łyk :)

a nie chodzi ci przypadkiem o tekile bumbum??
to zamiast toniku powinieneś sprajta wlać

ale według mnie to i tak szkoda tekili na drinki

Co jecie dziś na obiadek?
tofu ? jecie to ?
Jak pasteryzowac wieprzowine?
grupowa książka?