Jak pocieszac?

1. Data: 2001-05-15 21:35:48

Temat: Jak pocieszac?
Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W jaki sposb pocieszy kogos kto zostal skrzywdzony przez najblizsza osobe.
Jak powiedziec ze wszystko bedzie dobrze?
Macie moze jakies sposoby na pocieszanie innych.
Pomozcie, bo w cale nie jest wesolo... a ja nie umiem jej pocieszyc... :(

--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]

1. Data: 2001-05-16 16:14:26

Temat: Re: Jak pocieszac?
Od: wojtek <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

RaBBiT wrote:

> [...]
> Macie moze jakies sposoby na pocieszanie innych.
> Pomozcie, bo w cale nie jest wesolo... a ja nie umiem jej pocieszyc... :(

Z doswiadczenia wiem, ze w takiej sytuacji najlepiej nie zostawiac tej osoby
samej.
W samotnosci czlowiek dreczy sie problemem i zastanawia dlaczego tak sie
stalo.
W towarzystwie zaczyna myslec o czyms innym.
Czas leczy rany.

1. Data: 2001-05-29 05:55:41

Od: "Arti" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Macie moze jakies sposoby na pocieszanie innych.
> Pomozcie, bo w cale nie jest wesolo... a ja nie umiem jej pocieszyc... :(

Jak skrzywdzony i przez kogo?

Arti

1. Data: 2001-05-29 13:40:40

Od: "daithi" <d...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, najlepiej usiąść, zaproponować (jeśli oczywiście będzie chciała)
rozmowę. Kiedy się wygada, będzie lepiej. A pocieszanie i tak za dużo nie
da- tylko przypomni. Jeśli chcesz jej pomóc, [IMHO] powinieneś sprawić, żeby
choć na chwilę zapomniała. Zabieraj ja na spacery, kawę, do kina. Czas
leczy.

Pzdr,
daithi

Re: Adopcja dzieci w Holandii