Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?

41. Data: 2006-03-26 20:44:16

Temat: Re: Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?
Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl>

> Możesz się w końcu "odwalić" ??

A co, dowalam się? ;) No nie denerwuj się misiu. ;))
A co to jest ? Przecież możesz mnie nie czytać. Utrudniam Ci to jakoś
???

42. Data: 2006-03-26 20:54:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Systemy Dostępowe; <e06ui9$n7u$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl>

> A co, dowalam się? ;) No nie denerwuj się misiu. ;))
> A co to jest ? Przecież możesz mnie nie czytać. Utrudniam Ci to jakoś
> ???

No cóż. To od początku. Najpierw zamieściłem na grupie spostrzeżnie dot.
czytelności twoich postów. Mogłeś zignorować. Wolałeś jednak podkreślić,
że w *twoim_najpopularniejszym_czytniku* jest wszystko OK. Sprawdziłem.
Nie było OK. Kiedy twój argument okazał się naciagany zmieniłeś taktykę
i napisałeś o dowalaniu się. Ja nie widzę dowalania się - obaliłem tylko
twój chybotliwy argument - nie trzeba było go prezentować. ;)

Ale masz już ode mnie spokój.

Flyer

43. Data: 2006-03-26 21:03:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale masz już ode mnie spokój.

Duch walki w narodzie umiera ... :)

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

44. Data: 2006-03-26 21:10:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <e06vjt$8iq$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Duch walki w narodzie umiera ... :)

E tam. Po prostu zaraz idę spać. A jego już i tak z definicji nie czytam
- i tu nie tyle chodziło o to, że *ja* go nie czytam, co o prezentację
punktu widzenia, który może podzielać więcej osób na grupach
dyskusyjnych. Dla mnie to on może sobie walić nadal te posty w html'u.
;)

Flyer

45. Data: 2006-03-26 21:21:13

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punktu widzenia, który może podzielać więcej osób na grupach
> dyskusyjnych. Dla mnie to on może sobie walić nadal te posty w html'u.

Właśnie. Nie lubią go na większości grup za pisanie w htmlu - dostaje plonki
i takie tam.
Swoją drogą - jak można kogoś nie lubić za pisanie w html-u ??? ... że to
jakieś satanistyczne teksty wychodzą gdy się od tyłu czyta czy jak ? :)

46. Data: 2006-03-26 21:26:06

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> [...]
> Swoją drogą - jak można kogoś nie lubić za pisanie w html-u ??? ...
> że to jakieś satanistyczne teksty wychodzą gdy się od tyłu czyta czy

html = "huj z tobą" - mówi lucyfer

paff

47. Data: 2006-03-26 21:42:01

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> html = "huj z tobą" - mówi lucyfer

Ale tak teraz ? :)

48. Data: 2006-03-26 22:25:29

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dot.
czytelności twoich postów. Mogłeś zignorować.
Czemu miałbym ignorować ? Ja, który zajmuję się niusami ?!
Wolałeś jednak podkreślić,
że w *twoim_najpopularniejszym_czytniku* jest wszystko OK.
Nie w moim, nie w moim. To czytnik używany przez miliony użytkowników.
Sprawdziłem.
Nie było OK.
To Ci napisałem, że rozkonfigurowałeś go.
Kiedy twój argument okazał się naciagany zmieniłeś taktykę
i napisałeś o dowalaniu się.
Nic podobnego. Napisałem o dowalaniu się po przeczytaniu kolejnego
artykułu w którym w ogóle nie odniosłeś się do rozkonfigurowania.
Ja nie widzę dowalania się -
A ja widzę.
obaliłem tylko
twój chybotliwy argument - nie trzeba było go prezentować. ;)
Obaliłeś ??? W jaki sposób ???

49. Data: 2006-03-26 22:25:58

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysaw Dbski" <p...@g...pl>

> Ale masz już ode mnie spokój.

Duch walki w narodzie umiera ... :)
Ale Warki się rodzi

50. Data: 2006-03-26 22:27:30

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

że to
jakieś satanistyczne teksty wychodzą gdy się od tyłu czyta czy jak ?
:)
Oni mówią, że ja niezgodny z netykietą :)

Test badające osobowość
psychoza
Choroba psychiczna a leczenie woreczka zolciowego
szukam ludzi !!!
W sprawie tej biedronki