Jak potwierdzic zasadnosc wyciecia migdalkow?

1. Data: 2002-11-27 23:20:32

Temat: Jak potwierdzic zasadnosc wyciecia migdalkow?
Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jakims badaniem mozna potwierdzic
zasadnosc wyciecia migdalkow?
Moze jakis wymaz czy cos ?
ASO mam 400
IgE calkowite 382

Moj laryngolog jakos nie potrafi mnie do tego przekonac
a po tym jak nie umial namacac moich
1,5 cm wezlow chlonnych stracilem do niego zaufanie.

TB

2. Data: 2002-11-28 11:26:50

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

O tym może tylko zadecydować lekarz, który zna bardzo dobrze przebieg Twojej
choroby. Osobiście uważam, że wycięcie migdałów, jest to na prawdę
ostateczność. Jeżeli nie masz zaufania do lekarza, tym bardziej nie powinieneś
zbyt pochopnie podejmować decyzji. Skonsultuj to z innym kompetentnym lekarzem.

Pozdrawiam, andrzej

Zeby - ilosc kanalow
LISTERIOZA I BORELIOZA
co oznacza ostatnie zdanie?