Jak przybrać na wadze?

1. Data: 2003-05-14 10:49:58

Temat: Jak przybrać na wadze?
Od: Robert Osowiecki <m...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiekt: mężczyzna, 25 lat, 175cm wzrostu, 65kg wagi.

Uwaga, drogie grubaski: powstrzymajcie się proszę od odpowiedzi
w stylu: czego facet chce, sam chciałbym mieć takie problemy,
bo problem mamy ten sam -- nie czujemy się dobrze z tym, jak
wyglądamy. Wiem że pojawiło się już podobne pytanie i najsen-
sowniejsza rada jaką otrzymał pytający to: poradź się kulturys-
tów (BTW: jest grupa newsowa o kulturystyce?) Tyle że podstawowe
założenia diety kulturystycznej już znam: siłownia i obfite
posiłki zawierające dużo białka: mój problem polega na tym, że
nie mogę codziennie spędzać godziny na siłowni ani poświęcać
tyle samo czasu na przygotowywanie posiłków -- nie pozwala mi
na to tryb życia i praca (mocno siedząca, BTW). Z ćwiczeniami
robię co mogę w zaciszu domowym, ale co do posiłków nie mam
żadnego pomysłu, gdyż w domu bywam mało i głównie śpię, więc
nie mogę sobie ich sam przyrządzać. Tak więc moje pytanie
brzmi: jak skomponować wysokokaloryczną i wysokobiałkową dietę
z tego, co można kupić w sklepie lub zamówić w jakiejś jadło-
dajni?

Oprócz konkretnych wskazówek, z wdzięcznością przyjmę również
adresy innych miejsc w sieci poświęconych odżywianiu.

Pozdrawiam wszystkich, życząc jak najmniej problemów z jedzeniem.

Smacznego!

--
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<> m...@r...art.pl <>

2. Data: 2003-05-14 18:55:12

Temat: Re: Jak przybrać na wadze?
Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak przybrać na wadze?
to proste - ożeń się:-)
Mój ukochany dzięki temu ma w tej chwili 20kg nadwagi:-))))
ewcia

pas odchudzający
chleb
Brokuły i MM