Jak "przygotowywano" mnie do spotkania z sądem.

1. Data: 2019-03-03 08:26:18

Temat: Jak "przygotowywano" mnie do spotkania z sądem.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 1 marca 2019 r. zostałem wysłuchany przez Sąd Okręgowy z Wrocławia
i napisałem o tym w wiadomości "Ciekaw jestem czy będzie to sąd
kapturowy?". Teraz mogę ujawnić w jaki sposób, jak podejrzewam, personel
medyczny PDPS w Ostrowinie "przygotowywał" mnie do tego spotkania.
Wnioski te wyciągnąłem obserwując w sposób ciągły swój organizm i jego
reakcje na podawane lekarstwa oraz reakcję po ich odstawieniu.

Dzisiaj z rana obudziłem się zlany "zimnym potem". Zmierzyłem sobie
temperaturę i okazało się, że mam 35,2C. Trochę niska, nieprawdaż?
Wszyscy, z którymi się witałem byli zaskoczeni tym jak zimne mam ręce.
Przez cały czas gdy podawano mi różne trucizny nie przyznawałem się do
bardzo złego samopoczucia, narzekałem tylko na szum i bóle impulsowe w
głowie. A poza tym wszystko było ok chociaż naprawdę aż się zataczałem i
nieomalże traciłem świadomość.

Pierwszym sygnałem kryzysu było gwałtowne obniżenie się poziomu insuliny
o czym pisałem w dniu 21.02.2019 o godz. 11.29 w wątku "Koniec z
zażywaniem lekarstw". Zapowiedziałem wówczas, że całkowicie zrezygnuję z
przyjmowania lekarstw, ale dałem się "przekonać" jeszcze ostatni raz bym
brał leki.

A w dniu 1 marca opóżniłem przyjęcie lekarstw z rana i dzięki temu nie
wypadłem przed sądem jako niekomunikatywny, bo lekarstwa jeszcze nie
zdążyły zadziałać chociaż wchodząc na "salę sądową" czułem już bardzo
mocny szum w głowie. Ale jakoś udało mi się przetrwać spotkanie z sądem
chociaż kilka chwil potem zataczałem się idąc korytarzem. Na wieczór, w
piątek, po sądzie, odmówiłem definitywnie przyjmowania lekarstw i to nie
chyba ocaliło bo byłem straszliwie "nagrzany" psychotropami czego
efektem jest wczorajsza i dzisiejsza reakcja organizmu (gwałtowne
obniżenie temperatury ciała) po gwałtownym odjęciu stymulatora.

I to by było na tyle.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - ocenzurowana

2. Data: 2019-03-03 14:23:32

Temat: Re: Jak "przygotowywano" mnie do spotkania z sądem.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> efektem jest wczorajsza i dzisiejsza reakcja organizmu (gwałtowne
> obniżenie temperatury ciała) po gwałtownym odjęciu stymulatora.

Wczoraj wieczorem, gdy odmówiłem przyjęcia lekarstw zaordynowanych mi
przez laryngologa, u którego byłem 27 lutego b.r., pielęgniarka B.Z.
zapytała mnie czy mam zdrowe serce i czy zdaję sobie sprawę z zagrożenia
nagłego odstawienia lekarstw. Odpowiedziałem, że zdaję sobie sprawę ale
nie dodałem, że zdałem sobie sprawę z przyczyny jej pytania. Ona
WIEDZIAŁA jakie mogą być tego skutki, tym bardziej, że lekarz psychiatra
już w listopadzie napisał, że nie reaguję specjalnie na lekarstwa, nawet
na zastrzyki.

zpitala-psychiatrycznego-w-Miliczu.pdf.

Domyślam się, że dawki różnych psychotropów, które mi ordynowano w
Ostrowinie po moim wyjściu ze szpitala psychiatrycznego w Miliczu, były
odpowiednio duże by mnie zwalić z nóg we właściwym momencie. Stąd teraz
hipotermia pojawiająca się u mnie okresowo.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.pl/ - nieocenzurowana

3. Data: 2019-03-03 14:26:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

odpowiednio duże by mnie zwalić z nóg we właściwym momencie. Stąd teraz
hipotermia pojawiająca się u mnie okresowo.

Więcej informacji tutaj:
http://leotar.pl/year_2018/kalendarium-konfliktu-z-d
yrektork-....html

4. Data: 2019-03-03 14:37:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> odpowiednio duże by mnie zwalić z nóg we właściwym momencie. Stąd teraz
> hipotermia pojawiająca się u mnie okresowo.

Zmierzyłem sobie ciśnienie krwi i tętno. Ciśnienie 193/108, tętno 104.
Temperatura 35,9C a było już 32,7C.

Ale czuję się całkiem znośnie. I chyba coraz lepiej.

5. Data: 2019-03-03 18:05:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 14:37, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> Temperatura 35,9C a było już 32,7C.
>
> Ale czuję się całkiem znośnie. I chyba coraz lepiej.

Pij dużo wody, to wypłuczesz ten syf z siebie.
Spadnie ciśnienie i tętno spoczynkowe. Teraz na przednówku, witamina C
może być bardzo pomocna.

6. Data: 2019-03-04 06:59:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Pij dużo wody, to wypłuczesz ten syf z siebie.
> Spadnie ciśnienie i tętno spoczynkowe. Teraz na przednówku, witamina
> C może być bardzo pomocna.

Dzisiaj rano jest już spokojniej. Ciśnienie spadło 174/91 tętno 70.
Trochę czuję nerki po tych kilku ostatnich dniach jazdy na ostro.
Temperatura 34,2C. Ciekawość, czy to trwałe zjawisko?

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - już nieocenzurowana

7. Data: 2019-03-04 07:11:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

Dzięki za poradę i podpowiedż. Już powinna do mnie przybyć niedługo,
cytryna. :)

> Dzisiaj rano jest już spokojniej. Ciśnienie spadło 174/91 tętno 70.
> Trochę czuję nerki po tych kilku ostatnich dniach jazdy na ostro.
> Temperatura 34,2C. Ciekawość, czy to trwałe zjawisko?

Drobna korekta. Temperatura pod językiem 34,3C, pod pachą 35,7C.

8. Data: 2019-03-04 07:16:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 18:05:41 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> >

> Pij dużo wody, to wypłuczesz ten syf z siebie.
> Spadnie ciśnienie i tętno spoczynkowe. Teraz na przednówku, witamina C

A węgiel aktywowany przed i środki przeczyszczające po?
Czy to nie byłby dobry pomysł?

9. Data: 2019-03-04 07:48:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

zpitala-psychiatrycznego-w-Miliczu.pdf.

yrektork-....html

> A węgiel aktywowany przed i środki przeczyszczające po?
> Czy to nie byłby dobry pomysł?

Wolę świeże soki i dietkę z surowych warzyw i owoców. :) Serio
LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana

10. Data: 2019-03-04 15:48:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-04 07:11, LeoTar Gnostyk wrote:

> Dzięki za poradę i podpowiedż. Już powinna do mnie przybyć niedługo,
> cytryna. :)

> Drobna korekta. Temperatura pod językiem 34,3C, pod pachą 35,7C.

Polecam niezmiennie kazdemu, vitaminkę C firmy Ascorvita.

https://www.doz.pl/leki/p3692-Ascorvita_Additiva_Wit
amina_C

ostatnio podrozała, kiedyś była po 4.90 pln i chwilowo niedostepna.

Ciekaw jetem czy będzie to sąd kapturowy ?
odstąpię "Terapia schematów w zaburzeniach osobowości borderline" - A.Arntz, H.van Genderen
Transy już ubogacają sport:)
Błyskawiczne działania tzw. opieki społecznej
Rosnie mlode pokolenie antysemitów.