Jak przykeić płytki

1. Data: 2003-09-28 11:27:14

Temat: Jak przykeić płytki
Od: "nikt_taki1" <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.
Jak i czym przykleić kilka płytek, które oderwały się w łazience od ściany
przy samych drzwiach.
Płytki rozbiły sie, więc chcę przykleić nowe, czyste, z tego samego
kompletu.
Powierzchnia od której się odkleiły jest płaska, czysta, o fakturze płytek,
które się oderwały.

Co kupić i o czym pamiętać przy klejeniu, żeby przykleić te parę płytek (i
nie musieć kupować 25 kilogramowego wora z klejem).

1. Data: 2003-09-28 11:47:03

Temat: Re: Jak przykeić płytki
Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nikt_taki1" <n...@n...gazeta.pl> napisał w > Co
kupić i o czym pamiętać przy klejeniu, żeby przykleić te parę płytek (i
> nie musieć kupować 25 kilogramowego wora z klejem).

Pod plytkami trzeba odkuc stary klej . Nastepnie kupic klej ( sa mniejsze
opakowania niz 25 kg ), klej do glazury, moze byc Atlas.

Rozrobic troche kleju , wedlug instrukcji na worku. Konsystencja bardzo ,
bardzo gestego sosu.
Nalozyc rownomiernie klej na nowa plytke i miejsce odkute.
Klej musi zostac nalozony tak zeby 50% pokrywal plytke i 50 % nie, tak samo
robisz w miejscu gdzie ma byc ulozona plytka. Jest do tego specjalna
szpachla ( tania ok 5 zl) lub patyczkiem zgarniasz co 1 cm pasek kleju,
tworzy sie miejsce puste od kleju i pelne naprzemian.
Nastepnie dosiskasz plytke rownomiernie na calej powierzchni.

Na drugi dzien fugujesz i to wszystko.

Powodzenia
Andrzej

1. Data: 2003-09-28 21:50:23

Od: "nikt_taki1" <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na drugi dzien fugujesz i to wszystko.

a) Nie da się zrobić tego bez odkuwania starego kleju?
b) Jeśli to absolutnie konieczne, to jak głęboko trzeba wejść?
c) Skoro odkuję, to powierzchnia na ścianie nie będzie równa. Jak zrobić, by
była odpowiednia?
d) Nie można do tego użyć jakiegoś superkleju albo czegoś, co nazywa się
podobno "gwoździem w płynie"?
e) Jak i czym się fuguje?

Dziękuję

1. Data: 2003-09-29 08:04:46

Od: "Dano" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> d) Nie można do tego użyć jakiegoś superkleju albo czegoś, co nazywa się
> podobno "gwoździem w płynie"?
Polecam gotowy klej do plytek firmy "SOUDAL"

> e) Jak i czym się fuguje?
Zartownis ;-)

Daniel

1. Data: 2003-10-01 09:58:16

Temat: Odp: Jak przykeić płytki
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nikt_taki1 <n...@n...gazeta.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:bl7l16$mhb$...@i...gazeta.pl...
> a) Nie da się zrobić tego bez odkuwania starego kleju?
Obecnie płytka i stary klej pasują "na styk". Nowy klej to jakaś
grubość nowej spoiny - jak nie usuniesz starego kleju, to płytki będą
choćby minimalnie wystawać ponad płaszczyznę - o grubość tego kleju...

> b) Jeśli to absolutnie konieczne, to jak głęboko trzeba wejść?
> c) Skoro odkuję, to powierzchnia na ścianie nie będzie równa. Jak
zrobić, by
> była odpowiednia?
klej wyrówna...

> d) Nie można do tego użyć jakiegoś superkleju albo czegoś, co nazywa
się
> podobno "gwoździem w płynie"?
Jak mało skujesz, może się kiepsko sprawdzać w grubych warstwach.

> e) Jak i czym się fuguje?
Nie ma zmiłuj się - fugą.

> Dziękuję
Proszę bardzo :)
pozdrowionka
zairazki

Bosch czy Buderus?
szukamy solidnych i rzetelnych wykonawców
sprzęt pod zabdowę
Okap kominowy obudowany w drewnie
AEG cęści do urządzeń-Gdynia