Jak przytyć ?

1. Data: 2000-03-28 21:46:42

Temat: Jak przytyć ?
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam 182cm wzrostu i waże caaałe 58kg :-(
Odżywiam się normalnie. Nie jestem wegetarianinem.
Był okres, że jadłem niemal na siłe więcej niż potrafie i to same
tuczące posiłki (pączki, mięso, słodycze) ale nic z tego.
Przytyłem może 1kg i ani troche więcej.
Może ktoś wie na czym najłatwiej przybrać na wadze ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

2. Data: 2000-03-29 05:46:47

Temat: Odp: Jak przytyć ?
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś wie na czym najłatwiej przybrać na wadze ?

Jesteś żonaty? Jeśli nie, to się ożeń. Przytyjesz za 2 lata..., aha i nie
zapomnij o codziennej dawce witaminy C w postaci pifka.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-03-29 10:12:32

Od: "Tomek Ogieniewski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PhoeniX <n...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6L9E4.9808$a...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Przytyłem może 1kg i ani troche więcej.
> Może ktoś wie na czym najłatwiej przybrać na wadze ?

Tomek> Może warto przebadać się na TSH, T3, T4?
Znam osobę z podwyższonymi wartościami tych parametrów która pomimo
jedzenia nie przytyje ani kilograma.

4. Data: 2000-03-29 10:24:43

Temat: Re: Odp: Jak przytyć ?
Od: Pawel Kiljan <p...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

* piotr'ek * napisał(a):

> Jesteś żonaty? Jeśli nie, to się ożeń. Przytyjesz za 2 lata..., aha i nie
> zapomnij o codziennej dawce witaminy C w postaci pifka.

Swiete (niestety) slowa.

Pytanie: jak schudnac bez rozwodu ?
(+10 kg w ciagu 5 lat malzenstwa, a zaczynalem z niedowaga :-)

KillJohn

5. Data: 2000-03-29 20:44:14

Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tomek> Może warto przebadać się na TSH, T3, T4?
> Znam osobę z podwyższonymi wartościami tych parametrów która pomimo
> jedzenia nie przytyje ani kilograma.

Miałem te badania i wszystko w normie.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\

6. Data: 2000-03-30 05:16:25

Temat: Re: Jak przytyć ?
Od: Leszek Poręba <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PhoeniX" <n...@k...net.pl> napisał / wrote:

> Witam.Mam 182cm wzrostu i waże caaałe 58kg (...)Może ktoś wie na czym najłatwiej
przybrać na wadze ?--Pozdrawiafile://==PhoeniX==\\

Przejdź na żywienie optymalne.
Ludzie zbyt szczupli z reguły osiągają tzw. wagę należną.
Więcej o metodzie żywienia znajdziesz na stronie internetowej

priv2.onet.pl/szc/ikoiko

l...@p...wp.pl

7. Data: 2000-04-01 15:57:48

Od: "bob" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przy 183 cm ważyłem 57 kg, od 2 lat chodzę na siłownię i ważę teraz ok.
63 kg (bez odżywek) , żrem wszystko, żadnych badań nie robiłem

pozdr.
bob

8. Data: 2000-04-02 02:10:20

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

bob wrote:

> ja przy 183 cm wa?y?em 57 kg, od 2 lat chodz? na si?owni? i wa?? teraz ok.
> 63 kg (bez od?ywek) , ?rem wszystko, ?adnych bada? nie robi?em

To kiepsko cwiczysz:) Ja w liceum mialem 180 cm i 57-58 kg. Po roku na
silowni wazylem 70 kg. Po kolejnym 75 kg. Tez bez odzywek:)
Zdrowko

Bleys

9. Data: 2000-04-03 00:26:09

Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Apr 2000 18:10:20 -0800, Bleys
<b...@n...hotmail.com> wrote and nobody noticed it except me:

>To kiepsko cwiczysz:) Ja w liceum mialem 180 cm i 57-58 kg. Po roku na
>silowni wazylem 70 kg. Po kolejnym 75 kg. Tez bez odzywek:)

Gratulacje ! Ja bylem lepszy: 177cm w liceum 58kg, po roku silowni
72kg bez odzywek - no chyba ze tak nazwiemy 2-3 obiady dziennie.

Pozdrowienia

Marcin Kubicki
Na zielonej trawce
Pasły się pratchawce
Jeden mówi do drugiego
Podaj cewkę Malpigiego
Boris Vian

10. Data: 2000-04-04 04:07:25

Od: Bleys <b...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kubicki wrote:

> Gratulacje ! Ja bylem lepszy: 177cm w liceum 58kg, po roku silowni
> 72kg bez odzywek - no chyba ze tak nazwiemy 2-3 obiady dziennie.

Ach, gdziez te czasy.... Teraz juz rosnie mi tylko w pasie;)))

Bleys

Fotka by moja Pani:
http://one.photo.e-net.pl/info2.php3?id=654

Odp: japonskie krysztaly -coz to jest ?
Odp: Algi
Odp: japonskie krysztaly -coz to jest ?
pomocy - musze zrobic reportarz antynarkotykowy a nie wiem gdzie mam szukac materialow ....
Moze ortopeda??? - chondromalacja rzepki