Jak rozplanować owocowe sadzonki- ktoś pomoże?

1. Data: 2008-11-11 18:53:02

Temat: Jak rozplanować owocowe sadzonki- ktoś pomoże?
Od: "Marek Marecki" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

Jestem "trochę zielony" z ogrodnictwa... ;)

Mam stary dom na takiej działce:
www.wpp.wroc.pl/uploads/iso_normy/sadzonki.jpg

Z prawej strony, od zachodu, ok. 6 m od starego domu jest dom sąsiada.
Z punktu widzenia roślinek, to jest dobrze, bo hamuje zimny
północno-zachodni wiatr.
Przed domem od południa rośnie duży orzech (zaznaczony okręgiem).

Do posadzenia mam:
- agrest x 4
- porzeczki x4
- śliwy x3
- brzoskwinie x2
- grusza x2
- maliny x 20 roslinek

Czy mam szansę to wszystko upchać na tej działce waszym zdaniem?

Pomyslałem, że brzoskwinie posadzę od południowego wschodu przed domem (na
lewo od orzecha).

Natomias resztę muszę zmieścić na prawo od orzecha...

Czy jest sens sadzić drzewka między domami?

Jakie rozstawy w cm są dla piennych odmian agrestu i porzeczki?

Jaka jest min. odległość od granicy działki (płotu) dla drzewek owocowych?

Serdecznie pozdrawiam
SMi