Jak rozwala sie wszelkie wsPOlnoty w realu i kontroluje sie je w wirtualu [PandeMonium]

1. Data: 2020-04-04 10:09:42

Temat: Jak rozwala sie wszelkie wsPOlnoty w realu i kontroluje sie je w wirtualu [PandeMonium]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dobie coronavirusa wiele grup i wspolnot tak swieckich jak i religijnych np
chrzescijanskich przenosi swoje funkcjonowanie na platformy internetowe glownie
facebooka, youtuba, twittera, whatsappa, messengera itp.
Jak beda chcieli moga nas dowolnie kontrolowac, segregowac, wyselekcjonowac
i...wylonczyc [a nawet wylapac?]

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/jak-koronawirus-p
omaga-gigantom-it-przejac-kontrole-nad-swiatem

O badaniach socjologicznych i metodach socjotechnicznego rozbijania wsPOlnot w realu:
"Z Kościołem w III tysiąclecie czyli o wspolnotowosci dzis"
Ks. abp Józef Kupny, metropolita wrocławski 4 kwietnia 2020 08:30 -Audio mp3
https://www.radiomaryja.pl/wp-content/uploads/2020/0
4/2020.04.04.katecheza.mp3

2. Data: 2020-04-04 11:04:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> "Z Kościołem w III tysiąclecie czyli o wspolnotowosci dzis"
> Ks. abp Józef Kupny, metropolita wrocławski 4 kwietnia 2020 08:30 -Audio mp3

To niech jeden z drugim zgubi upasony brzuch i zejdzie do podziemia, jako
kiedyś bywało.

,,Kościół trzeciego tysiąclecia nie musi być liczny, niech zrodzi się
z ponownej ewangelizacji, której się podejmujecie. Jeśli jednak ten nowy
etap działania ma przynieść owoce wśród was, musicie przede wszystkim
tworzyć autentyczne wspólnoty chrześcijańskie na wzór pierwotnego Kościoła
trwającego w nauce apostołów."
JPII - przemówienie do Episkopatu Portugalii w 1991

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2020-04-04 13:28:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

---
Zgubiom zgubiom...ciezkie czasy idom to i tych wy/za-pasow im ubedzie ;P
Tluszczyk dobra lokata kalorii na dni ostatnie z ostatnich... ;)

4. Data: 2020-04-04 16:04:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Zgubiom zgubiom...ciezkie czasy idom to i tych wy/za-pasow im ubedzie ;P
> Tluszczyk dobra lokata kalorii na dni ostatnie z ostatnich... ;)

Zanim gruby schudnie, to chudy umrze. Tak mówiła moja Mama, pocieszając
puszyste osoby w kompleksach.
Na dni ostatnie mówisz... Tylko po co przesuwać w czasie nieuchronną
agonię. C'nie?
PS. Może o to chodzi też PiSowi - z tymi wyborami...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-04-04 17:22:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 10:09:43 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> Kupny

nomen omen

6. Data: 2020-04-04 23:13:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Kupny

nomen omen
---
nomen atque omen
Dla ciebie na razie tylko omen ;P
A zes i ty od-kupionym Krwia Jezusa toc i twoj nomen. ;)
Jesli nie przyjmiesz scezniesz marnie Jakubie vel Pietaszku z Krzakow ;P

7. Data: 2020-04-05 01:34:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 23:13:32 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
> A zes i ty od-kupionym Krwia Jezusa toc i twoj nomen. ;)
> Jesli nie przyjmiesz scezniesz marnie Jakubie vel Pietaszku z Krzakow ;P

Co do krzaków - jest takie staropolskie przysłowie, które zaczyna się: "Nie strasz
nie strasz bo... (dostaniesz nagłego oświecenia rozwiązując koan pt. <<Dlaczego
Bodhidharma przybył z Zachodu?>>)" Pytanie tylko, czy w świetle obecnej epidemii to
będzie to tylko objaw paniczny, czy już kliniczny?

Ważny komunikat generała z Federacji Galaktycznej - Stanisław Milewski
Nocne Polaków rozmowy...?
SZOKUJĄCE ODKRYCIE ws. CHOROBY Z WUHAN...
TESTowe slinienie KOpert wyborczych!!!
Wycie opozycji rośnie...,