Jak schudnąć w dwa tygodnie?

1. Data: 2011-04-19 13:00:00

Temat: Jak schudnąć w dwa tygodnie?
Od: "Janek Kos" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello.
Muszę do wesela schudnąć jakieś 3 kilo, bo nie mieszczę się w garniturze.
Pomóżcie!
Janek

2. Data: 2011-04-20 10:35:25

Temat: Re: Jak schudnąć w dwa tygodnie?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janek Kos" <z...@w...pl> writes:

> Muszę do wesela schudnąć jakieś 3 kilo, bo nie mieszczę się w garniturze.
> Pomóżcie!

Mniej jeść. Da się.

MJ

3. Data: 2011-04-26 13:54:27

Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> Mniej jeść. Da się.

Ale po co się tak męczyć? :) Jest piorunująca dieta, która
pozwala się napychać bez ograniczeń: dieta wysokobiałkowa Dukana
- faza uderzeniowa (na kilka, do kilkunastu dni).

Samo chude mięsko (najlepiej wołowina i chudy drób - piersi -
bez skóry), podroby, ryby, jajka.
Jeść można do oporu, ale _tylko_ z tego zestawu.
Trzeba dużo pić - byle bez cukru - i soli używać w sposób
umiarkowany.

_Zero_ błonnika, warzyw, tłuszczu, cukru, mąki.
_Zero_ wypełniaczy (typu chleb, kartofle, kluski, kasza, zupki)
_Zero_ tłuszczu do smażenia.
W ciągu niecałych dwóch tygodni zgubiłem 5kg.

Gdyby ktoś chciał zrzucić więcej i stosować dłużej, to
lepiej trochę o tym poczytać. Następna faza jest
mniej faszystowska - warto kontynuować, by uniknąć jojo.

--
mjk
Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

4. Data: 2011-05-15 22:28:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Apr 2011 15:54:27 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):

> [...]
> lepiej trochę o tym poczytać. Następna faza jest
> mniej faszystowska - warto kontynuować, by uniknąć jojo.

Mogą paść nerki i to po "jednym razie". Niedawno, chyba ponad miesiąc temu,
był o tym program w TV, po którym mój zachwyt tą dietą zmalał do zera;
pewna pani profesor (niestety nazwiska nie pomnę, a szkoda) metodycznie i
spokojnie oraz dokładnie i przystępnie wytłumaczyła, dlaczego ta dieta
rozwala nerki - jednym mniej, innym bardziej, ale pewien procent ludzi po
prostu kwalifikuje się do przeszczepu nerek. Najgorsze jest to, że człek
nie ma pewności, ze akurat on nie znajdzie się w tym procencie...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

5. Data: 2011-05-22 09:37:52

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-16 00:28, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> prostu kwalifikuje się do przeszczepu nerek. Najgorsze jest to, że człek
> nie ma pewności, ze akurat on nie znajdzie się w tym procencie...

Nerki to mogą paść i bez "tego" razu.

Qra, fanka ekspertów z telewizji śniadaniowej

6. Data: 2011-05-22 09:39:43

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-26 15:54, niebożę Slawek Kotynski wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> bez skóry), podroby, ryby, jajka.
> Jeść można do oporu, ale _tylko_ z tego zestawu.
[...]
> W ciągu niecałych dwóch tygodni zgubiłem 5kg.

Jak lubię mięcho, to bym jednak dwóch tygodni na takim zestawie nie
przeżyła. Nawet niecałych.

Qra

7. Data: 2011-05-22 10:37:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2011 11:39:43 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-04-26 15:54, niebożę Slawek Kotynski wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Jak lubię mięcho, to bym jednak dwóch tygodni na takim zestawie nie
> przeżyła. Nawet niecałych.

RAZ wypróbowałam toto przez 5 dni i RZECZYWIŚCIE po 5 dniach ważyłam mniej
o 3 kg. Ale to był tylko mój eksperyment naukowy wynikajacy z
"niedowiarstwa" i więcej nie mam zamiaru powtarzać - pani profesor w TV
skutecznie mnie od tego odwiodła.
Poza tym to dieta nie dla mnie - bez węglowodanów owszem, mogę przeżyć
jakiś miesiąc, ale bez świeżyzny żadnej? - góra 3 dni; tamte pamiętne 5 to
była po prostu katorga, wspominam toto jak zły sen.

8. Data: 2011-05-22 10:38:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2011 11:37:52 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-05-16 00:28, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Nerki to mogą paść i bez "tego" razu.
>
> Qra, fanka ekspertów z telewizji śniadaniowej

Nie ma dla mnie znaczenia, gdzie, tylko KTO.

9. Data: 2011-05-22 10:41:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4771900

10. Data: 2012-04-19 07:39:32

Od: "stefan ziomek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek Kos" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hello.
> Muszę do wesela schudnąć jakieś 3 kilo, bo nie mieszczę się w garniturze.
> Pomóżcie!
> Janek

musisz robic rzezbe i rakiet fjuel ;)

Pryszcze na młodej twarzy
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
__Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
ile
krawat