Jak się bronic przed zwolnieniem?

1. Data: 2016-08-18 15:35:35

Temat: Jak się bronic przed zwolnieniem?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szef zebrał pracowników i mówi:
"Mam zła wiadomość. Ze względów oszczędnościowych musze kogoś z was
zwolnić."
"Mnie nie, jestem mniejszością i mogę oskarżyć cię o rasizm" - szybko
reaguje czarnoskóry pracownik.
"Jestem kobieta, od razu wniosę do sadu sprawę o seksistowskie
traktowanie" - ostrzega sekretarka.
"Spróbuj mnie zwolnić, to pozwę cię i oskarżę o dyskryminacje ze
względu na wiek" - wycedził liczący 70 lat kierownik działu.
Wtedy wszyscy spojrzeli na bezbronnego, młodego, białego, zdrowego
pracownika.
Ten zastanowił się chwilę i wyszeptał: "Ostatnio wydaje mi się, ze
jestem gejem..."