Jak się odkochać ?

1. Data: 2000-01-03 22:41:45

Temat: Odp: Jak się odkochać ?
Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wiec moze ONA tam na ciebie spoglada od czasu do
>czasu ? moze cos czuje ? sprawdz

Skoro tak dobrze sie na tym znasz to powisz mi jak sie takie "cos"
sprawdza...
Przecierz nie zapytam sie prosto z mostu bo sie wyda ...
a jak na razie staram sie wzbudzic u niej cos do mnie... (pytanie tylko jak
tego dokonac)

Moze macie jakies pomysly ?

1. Data: 2000-01-04 15:50:27

Temat: Re: Jak się odkochać ?
Od: "mszw" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

)

1. Data: 2000-01-04 20:00:24

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Spinacz" <s...@k...net.pl> wrote in message

> [...]
> Przecierz nie zapytam sie prosto z mostu bo sie wyda ...
> a jak na razie staram sie wzbudzic u niej cos do mnie... (pytanie tylko

zniechec ja to tego innego
:)))))))))))))))))))))))))))))
albo wyznaj jej milosc
(ale musi byc nastrojowo)
unikaj basenu....

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-04 23:58:53

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Spinacz:
: boje sie ze jesli to zrobie strace przyjazn i jej zufanie (chyba do mnie
: ma...
: choc nie jestem pewien ze o szystkim mi mowi)
: zamknelaby sie na mnie i inaczej traktowala (teraz traktuje mnie jak
kolege
: ,
: no moze lepszego kolege - ma jeszcze chyba 2 kolegow ktorzy wiedza
: od niej to co ja )

Zaraz, zaraz, wiec ma kolegow ktorzy 'marza' ze w ktoryms z nich ona
zakocha sie, zas sama zakochana jest w facecie w ktorym nie powinna
byla sie zakochiwac....? Wooow! Ale historia!!!
Na Twoim miejscu tez mialbym chyba watpliwosci....

A dlaczego starasz sie jej pomoc? Czy ona chce odkochac sie w tamtym
facecie? Czy to tylko Ty chcialbys aby tak bylo?

Tak mysle ze ona chyba nie chce sie odkochiwac. Ma swoja 'nieszczesliwa
milosc' + 'wspolczujacych' kolegow i cala sytuacja jakos tam dowartosciowuje
ja jako kobiete. Ale moge co prawda sie mylic...
Spinacz, jak myslisz?

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-05 20:21:57

Od: "Spinacz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej - chyba zle to troche napisalem....
ci inni dwaj koledzy nie czuja do niej nic wiekszego...
chodzilo mi oto ze wiedza oni o jej nieszczesliwej milosci
(chyba wszystkim sie o takich rzeczach nie mowi - prawda...wiec jest to
jakies
wyroznienie)
szczerze mowiac jeden z tych panow czul kiedys to cos do niej ale sie
wydalo...
i ona z nim pogadala tlumaczac mu ze niestety nic z tego...

A dlaczego staram sie jej pomoc ?
Raz - bo mi na niej zalezy i moze gdyby jej obiekt zainteresowan przeminal
to moglbym wskoczyc w jego miejsce ... (marzenia)
Dwa - ona na prawde chce o nim zapomniec. Mowila to. I ponoc powolutku jej
sie to udaje,
ale ja nie wiem czy wierzyc w to...
bo jest taka sprawa ze ... ona co tydzien chodzi w jedno miejsce gdzie on
przebywa (moze to smieszne
ale jest to kosciol) chodzi tam nie po to aby sie modlic tylko ze wzgledu na
niego
wiec powatpiewam w to ze zapomina o nim a mimo to lazi do tego kosciola
cos tu nie gra...

Pozdrawiam - SPINACZ

1. Data: 2000-01-07 17:08:01

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Spinacz <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JA9c4.12797$N...@n...tpnet.pl...

> Skoro tak dobrze sie na tym znasz to powisz mi jak sie takie "cos"
> sprawdza...
> Przecierz nie zapytam sie prosto z mostu bo sie wyda

dlaczego nie?????
nawet jeżeli Cie nie będzie chciała to i tak się ucieszy
Możesz to potraktować jako pomoc dla niej a nie jako załatwianie swoich
spraw

Muzyka
plastikowe butelki
XXI (?) wiek - inny punkt widzenia