Jak sie przygotrować???

1. Data: 2003-06-09 21:49:06

Temat: Jak sie przygotrować???
Od: "Jackie" <jackie@p..o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro mam kilka badań:
- badania pola widzenia,
- TK głowy,
- rezonans magnetyczny głowy

Tak się akurat złożyło, że termin wizyty u okulisty zbiegł się z terminem TK
i rezonansu w innym szpitalu.

Kilka pytań, bo nie mogę się dodzwonić do mojego lekarza:
- czy dzisiaj mogę przyjąć normalnie lekarstwa: Bromergon, Mastodynon,
Trental, Cataflan???
- czy jutro musze być na czczo ??? Okulista o 10-tej, Tk i rezonans o
14-tej.
- czy mogę sama jutro prowadzić samochód ???

Może naiwne pytania , ale ...i tak proszę o poradę:)

Wieczornie z bólem głowy ogromnym!
***Jackie pozdrawia***

2. Data: 2003-06-09 21:54:00

Temat: Re: Jak sie przygotrować???
Od: "Jackie" <jackie@p..o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za błąd literowy w temacie!!!
Oczywiście chciałam spytać: Jak się przygotować?!
***Jackie***

3. Data: 2003-06-09 22:55:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackie" <jackie@p..o.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 14-tej.
> - czy mogę sama jutro prowadzić samochód ???
>
> Może naiwne pytania , ale ...i tak proszę o poradę:)

Jesli okulistycznie tylko pole widzenia, to mozesz byc samochodem, jesli ma
byc badane dno oka to wez kierowce.
Rano przed badaniem pola widzenia nie powinnas brac lekow uspokajajacych lub
spowalniajacych.
tyle z mojej dzialki:-)

casus
spec. ch.oczu

4. Data: 2003-06-10 07:48:25

Temat: Odp: Jak sie przygotrować???
Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed TK głowy 5godzin przed badaniem trzeba być na czczo. Leki które
bierzesz normalnie rano możesz wziaść

Pozdr.
Majka_Cz

PS.Miałam to badanie stąd wiem :)

5. Data: 2003-06-10 14:02:25

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przed TK głowy 5godzin przed badaniem trzeba być na czczo. Leki które
> bierzesz normalnie rano możesz wziaść
>
> Pozdr.
> Majka_Cz
>
> PS.Miałam to badanie stąd wiem :)

Ja też miałam i nie byłam na czczo! Dziwne... To jak to jest? Może zależy co
w tej głowie badają. Ja miałam badaną przysadkę z kontrastem.
pozdrawiam
barbarella

6. Data: 2003-06-13 08:23:36

Temat: Re: Jak się przygotować???
Od: "Jackie" <j...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba wirtualnie znana, jako "BarBarella" napisała:

> Użytkownik "majka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
>>
> Ja też miałam i nie byłam na czczo! Dziwne... To jak to jest? Może
> zależy co w tej głowie badają. Ja miałam badaną przysadkę z
> kontrastem.

Nie zdążyłam przeczytać waszych porad i ...na wszelki wypadek nic nie
jadłam , nic nie piłam i pojechałam najpierw do okulisty, gdzie zbadano
mi tylko dno oka i ciśnienie. Ciśnienie było oki i jak się wyraziła
pani doktor nie stało nawet koło jaskrowego. Reszta badań - w tym pole
widzenia mam zrobić w Katowicach w Klinice okulistycznej. Wydawało mi
się, że muszę mieć tam skierowanie tak jak kiedyś, ale ...pani doktor
mnie objechała, że przecież do Niej przyszłam bez skierowania , więc
tam też nie musze mieć!!! Oby:)
Od okulisty z potwornym bólem głowy, bez tabletki pojechałam do
drugiego szpitala na KT. I okazało się, że ...mogę zrobić to badanie
dopiero w poniedziałek!
No i tyle załatwiłam:)
Ale wiem już ,że w poniedziałek 6 godzin przed KT mam nic nie jeść i 3
godziny przed nic nie pić. Takie zalecenia od lekarza.

--
***Jackie pozdrawia***

prosba- no niech ktos pomoze
kto może to przetłumaczyć?