Jak się robi Śliwowicę ?

91. Data: 2004-01-09 11:39:34

Temat: Re: Jak się robi Śliwowicę ?
Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek <k...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
> Wlasnie sie nosze z zamiarem wypadu na Mazowsze.

Wiem gdzie w lesie rosną.
Jak nie będzie mrozu to możesz sobie wykopać kilka, mają całkiem duze owoce.
pozdr. Jerzy

92. Data: 2004-01-09 11:54:05

Temat: Re: Jak się robi ?liwowicę ?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Buzka,
>
> Irek

Za tego Buzka nie masz co liczyć na ruską tarninę:-))

Pozdrawia apetycznie boletus

93. Data: 2004-01-09 12:46:03

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Wiem gdzie w lesie rosną.
> Jak nie będzie mrozu to możesz sobie wykopać kilka, mają całkiem duze owoce.

Gdzie???? I czy są dość małe do wykopywania?

Krycha&Co(ty)

94. Data: 2004-01-09 14:21:24

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Irek <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Wiem gdzie w lesie rosną.
> Jak nie będzie mrozu to możesz sobie wykopać kilka, mają całkiem duze
owoce.
> pozdr. Jerzy

Jerzy, ja nie bede sie na Mazowsze telepal 5 godzin z Wrocka tymi zapchanymi
i wolajacymi o pomste do nieba drogami, zeby po lasach za tarnina ganiac. Ja
jade dla uciech i przyjemnosci picia w doborowym towarzystwie, dla nocnych
Polakow rozmow, dla grzebania w antykwariatach i sklepach AGD. A jesli bede
jechal to na poczatku lutego a wtedy bedzie raczej zimno. Tarniny pewnie
wszedzie takie same, czy te to jakies wyjatkowe? Np. jak duze sa owoce?
wieksze niz 1.5 cm? Na poludniu Niemiec i w Austrii mozna spotkac
wielkoowocowe odmiany, niektore pochodzace ze skrzyzowan ze sliwkami. Albo
maja duze owoce albo duze owoce i malo garbnikow. To by mnie interesowalo.
Wiem ze czlowiek radziecki tez cos takiego wychodowal ale dzis pewnie z
Bierlandii latwiej sciagnac niz z bylego Sojuza. Ale moze dla Ciebie to
pestka?

Irek

Irek

95. Data: 2004-01-09 14:25:12

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Za tego Buzka nie masz co liczyć na ruską tarninę:-))
>
> Pozdrawia apetycznie boletus

No to jak sie calowac, zeby ta tarnine dostac? W czolo?

Irek

96. Data: 2004-01-09 14:57:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:btm2kg$l32$1@news.onet.pl Irek
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Gdybys mial za duzo owocow, to mozesz zamrozic a ja
> kiedys odbiore. Wlasnie sie nosze z zamiarem wypadu na Mazowsze.

Hejka. Wobec powyższego zakaszę rękawy. :-)
Pozdrawiam zbiorczo Ja...cki

97. Data: 2004-01-09 18:59:39

Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
[...]
> Np. jak duze sa owoce? wieksze niz 1.5 cm? [...]

Nie mierzyłem, ale spore były. Potwierdzenie za rok.
;-)))

pozdr. Jerzy

98. Data: 2004-01-09 19:01:43

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):

> Gdzie???? I czy są dość małe do wykopywania?

Różne są, a rosną nad zalewem w okolicach Wierzbicy.
pozdr. Jerzy

99. Data: 2004-01-09 22:19:41

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> W wiadomości news:btm2kg$l32$1@news.onet.pl Irek

> Hejka. Wobec powyższego zakaszę rękawy. :-)
> Pozdrawiam zbiorczo Ja...cki

A ja ide pedzic.

Irek

100. Data: 2004-01-09 22:21:44

Od: "Irek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag >
> Nie mierzyłem, ale spore były. Potwierdzenie za rok.
> ;-)))
>
> pozdr. Jerzy

Czytalem, ze ta tarnina moze waryjowac jesli chodzi o wielkosc owocow i
samej rosliny. Moze wiec trafiles w samej rzeczy na wyjatkowo duze owoce.
Powaznie sie zastanawiam. I napije sie z Toba i tarniny wyjatkowej nakopie.

Irek

Pachnące rośliny
Zima idzie
po co mi to było???