Jak się traktuje pacjenta po '70 ?

1. Data: 2002-01-27 01:27:08

Temat: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?
Od: "Joogi" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy pacjent który skończy 70 lat staje się innym - "gorszym" pacjentem...?
Dla czego w szpitalu gdy odwiedziłem chorego po ciężkim udarze pytano mnie o
wiek chorego ? Jak stary - to na oddziale chorób wewnętrznych, w wieku
"produkcyjnym" - na neurologii...

Czy dla starszych przysługuje tylko hospicjum ?
Przecież to oni najdłużej płacili składki ZUS !!!!

--
Joogi

2. Data: 2002-01-27 02:12:03

Temat: Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joogi wrote:

> [...]
> "produkcyjnym" - na neurologii...
>
> Czy dla starszych przysługuje tylko hospicjum ?
> Przecież to oni najdłużej płacili składki ZUS !!!!
Niekoniecznie.
Oni maja najdluzsza dozywolnosc, czyli najdluzej sa beneficjantami kas
chorych, ubezpieczen emerytalnych, zasilkow
i jezeli zalozyc ze systemem opieki zdrowotnej ma kierowac ekonomia,
to oni najwiecej kosztuja kasy chorych.

I pewnie dlatego z mysla o nich wprowadzono w niektorych krajach
eutanazje, optymalizujaca koszty leczenia.

Kiedys bylem w szpitalu i pokazano mi starsza pacjentke ponad 70 letnia,
chodzaca powoli po korytarzu, ktora sie przewrocila na twarz na posadzke
i rozbila oko, tak ze musieli jej zszywac brew. Oko uratowala.

Jezeli srednia dlugosc zycia ma kiedys osiagnac 100 lat to taka
pacjentka powinni sie zajmowac przez caly dzien wolontariusze
aby przypadkowo nie zlamala biodra.

3. Data: 2002-01-27 02:33:46

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?si=EA?= traktuje pacjenta po '70 ?
From: Dariusz d...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 9:12 PM Eastern Standard Time

Joogi wrote:

> [...]

>I pewnie dlatego z mysla o nich wprowadzono w niektorych krajach
eutanazje, optymalizujaca koszty >leczenia.

Czy moglbys wymienic kraje w ktorych wprowadzono eutanazje w celach
oszczednosciowych?
Czy chcialbys by z powodu oszczednosci poddano eutanazji twoja matke lub ojca?
Anika

4. Data: 2002-01-27 10:56:20

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anika6042 wrote:

> [...]
> oszczednosciowych?
> Czy chcialbys by z powodu oszczednosci poddano eutanazji twoja matke lub ojca?

Czy ty nigdy nic nie rozumiesz ?
Nie ja wprowadzalem eutanazje tam gdzie zostala wprowadzona.
Eutanazja jest skierowana przeciwko osobom starszym, ty,m, ktore
czesciej choruja i sa chore.
Z dyskusji na grupie medycyna wynika jednak, ze takze tutaj nie ma
przeciwnikow eutanazji i gdy zostanie zaproponowana, to prawie nikt nie
bedzie sie jej uchwaleniu sprzeciwial.
Zatem czytaj co pisze.
Jestem za niewprowadzaniem eutanazji w Polsce.

Przyklad paraeutanazji mielismy wlasnie w Lodzi.

bez odbioru.
over

EOF

5. Data: 2002-01-27 12:38:26

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-01-27 13:01:18

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pacjenci po 70 rzeczywiscie czesto traktowani sa nienajlepiej, ale w tym
przypadku to akurat nie ma zastosowania. Pacjent po 70 czesto ma wiele
róznych schorze?,a w przebiegu udaru moze rozwinac sie wiele powiklan,
m.in krazeniowych, wymagajacych kwalifikowanej pomocy internistycznej
której neurolog udzielic nie moze. Natomiast akurat w przypadku udaru
neurolog czesto niewiele wiecej moze zdzialac niz dobry internista.
jotem

7. Data: 2002-01-27 13:07:05

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

From: Dariusz d...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 5:56 AM Eastern Standard Time

Anika6042 wrote:

> [...]

Zatem czytaj co pisze.
Jestem za niewprowadzaniem eutanazji w Polsce.

Przyklad paraeutanazji mielismy wlasnie w Lodzi.

Pytalam cie wyraznie GDZIE w KTORYM KRAJU wprowadzono eutanazje w celach
oszczednosciowych? Nie odpowiedziales na moje pytanie, rzucasz ogolnikami i
stwierdzeniami bez pokrycia.
Anika

8. Data: 2002-01-27 14:28:05

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joogi <a...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2vl18$grd$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> "produkcyjnym" - na neurologii...
>
> Czy dla starszych przysługuje tylko hospicjum ?
> Przecież to oni najdłużej płacili składki ZUS !!!!

Z doswiadczenia wiem, ze starsi pacjenci lepiej gdy leża na oddziale
wewnetrznym. Chociaż ktoś spojrzy na nich pod katem internistycznym.
Leczenie udarów nie rózni się niezaleznie od tego na jakim oddziale jest
pacjent, a jest szansa że polecza pacjentowi cukrzycę albo nadciśnienie.

Moze i najdłużej płacili ale wyobraź sobie, ze jest cos takiego jak polityka
zdrowotna państwa. A w niej chodzi o jak najwieksza ilość ludzi
przywróconych do pracy i nieprzechodzacych na rentę.

Pozdrawiam

PiotrMx

9. Data: 2002-01-27 14:41:56

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Jak si? traktuje pacjenta po '70 ?
From: "PiotrMx" p...@b...pl
Date: 1/27/02 9:28 AM Eastern Standard Time

U?ytkownik Joogi <a...@s...com> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
napisa?:a2vl18$grd$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> "produkcyjnym" - na neurologii...
>
> Czy dla starszych przys?uguje tylko hospicjum ?
> Przecie? to oni najd?u?ej p?acili sk?adki ZUS !!!!

Z doswiadczenia wiem, ze starsi pacjenci lepiej gdy le?a na oddziale
wewnetrznym. Chocia? kto? spojrzy na nich pod katem internistycznym.
Leczenie udarów nie rózni si? niezaleznie od tego na jakim oddziale jest
pacjent, a jest szansa ?e polecza pacjentowi cukrzyc? albo nadci?nienie.

Moze i najd?u?ej p?acili ale wyobra 1/4 sobie, ze jest cos takiego jak polityka
zdrowotna pa?stwa. A w niej chodzi o jak najwieksza ilo?ae ludzi
przywróconych do pracy i nieprzechodzacych na rent?.

Pozdrawiam

PiotrMx

Przeciez to co napisales jest podle!
Anika

10. Data: 2002-01-27 14:44:14

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oszczednosciowych? Nie odpowiedziales na moje pytanie, rzucasz ogolnikami i
> stwierdzeniami bez pokrycia.

bo on taki juz jest ,i go nie zmienisz - to taki grupowy beserwiser, prawie u
wszystkich ma plonk'a :-))
ja tam lubie czasami sie posmiac, to sobie nic nie majstrowalem przy
filtrach :-0

pozdrowienia
Adam

jak to jest w koncu z ta serotonina?
Porod przed kamera - 100 lat za ...
tryptofan w schizofrenii
Pyt. dot. szczepienia
Instrukcja do krzesla elektrycznego i instrukcja wykonywania kary smierci Pavulonem