Jak skutecznie nawilżyć śluzówkę gardła

1. Data: 2008-04-15 15:22:23

Temat: Jak skutecznie nawilżyć śluzówkę gardła
Od: "Jacek" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam poważny problem - po lekach, które muszę przyjmować moje gardło
przypomina Saharę. Jakie są szybkie, sprawdzone i skuteczne sposoby
nawilżenia śluzówki gardła? Picie dużej ilości niegazowanej mineralnej nie
jest zbyt skuteczne...

2. Data: 2008-04-15 16:47:17

Temat: Re: Jak skutecznie nawilżyć śluzówkę gardła
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypomina Saharę. Jakie są szybkie, sprawdzone i skuteczne sposoby
> nawilżenia śluzówki gardła? Picie dużej ilości niegazowanej mineralnej nie

Np. Glosal...

3. Data: 2008-04-15 17:35:20

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> przypomina Saharę. Jakie są szybkie, sprawdzone i skuteczne sposoby
> nawilżenia śluzówki gardła? Picie dużej ilości niegazowanej mineralnej nie

Kiedyś miałam podobny problem i pani laryngolog poleciła mi rozgryzac 2-3
razy dziennie witaminę A i E. Zawarty w kapsułce olej ma spływac i
nawilżac.Nie połykac tylko gryzc.

4. Data: 2008-04-16 09:15:05

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laryngolog może zlecić zrobienie w aptece mikstury, która zawiera
glicerynę, wit. A, wit. E. i mentol. To działa o wiele lepiej od
witaminy A+E rozgryzanej, bo możesz tym dokładnie wypłukać całe
gardło.
Jeszcze inna mikstura to płyn z roztworem jakiegoś związku jodu, tylko
zupełnie zapomniałem, co to jest (płyn lugola-jodek potasu?).
Jakbyś przypadkiem miał kontakt z laryngologiem, to zapytaj się o te
mikstury i daj znać, chętnie sam skorzystam...

5. Data: 2008-04-16 19:35:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pani laryngolog poleciła mi rozgryzac 2-3
> razy dziennie witaminę A i E. Zawarty w kapsułce olej ma spływac i
> nawilżac.Nie połykac tylko gryzc.
Ta pani doktor miała źle w głowie.
To szkodliwe na watrobę, a lekarstwa to nie cukierki.
Pewnie myślała, że tak prościej, to prościej, szybciej,
idiotoodpornie nie zawsze się opłaca.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

6. Data: 2008-04-17 14:20:23

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "biggero" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
>Laryngolog może zlecić zrobienie w aptece mikstury

Niekoniecznie laryngolog. Mozna samemu kazac sobie zrobic - koszt ok 40 zl.
wit A, wit. e ad 20,0, ol.Menth. pip 0.5, glicerini ad 200,0. Stosuje sie
lyzeczka na pol szklanki letniej wody wiec starcza na dlugo.Plukac gardlo
kilka razy dziennie. Oprocz tego witamine E 2xdziennie, do nosa roztwor wody
np Sterimar albo Tetrisal. wyposazyc sie tez w Glosal dokupic do tego
witamine A w plynie, odkrecic glosal, wpuscic do srodka 20 kropli witaminy
A, zakrecic, wymieszac i wpsikiwac do gardla kilka razy dziennie. Po jakis 2
tygodniach powinienes zaczac widziec roznice.
Nie dopuszczac do przesuszania blony sluzowej. Jednym z lepszych sposobow
jest ssanie np cukierkow - wymuszasz wtedy produkcje sliny.

HaNkA

podejrzenie choroby wilsona
Nanoguard
Antybiotyk trztmany w temp + 23