Jak to jest z wirusami?

1. Data: 2002-08-02 10:29:47

Temat: Jak to jest z wirusami?
Od: "Ken" <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem laikiem i stad to pytanie. W tej chwili w Lodzi szaleje taki
charakterystyczny wirus - gardlo i goraczka. Zlapalem to od mojej
dziewczyny, kiedy byla juz prawie zdrowa. Czy teraz jest mozliwe, zebym z
powrotem zarazil ja tym samym od siebie, czy tez jej organizm ma juz tyle
przeciwcial przeciwko temu wirusowi, ze to raczej nie wchodzi w gre?

2. Data: 2002-08-02 13:28:11

Temat: Re: Jak to jest z wirusami?
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ken" <K...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powrotem zarazil ja tym samym od siebie, czy tez jej organizm ma juz tyle
> przeciwcial przeciwko temu wirusowi, ze to raczej nie wchodzi w gre?

Jesli wyzdrowiala, znaczy ze nabyla odpornosc, ktora przez pewien czas
bedzie sie utrzymywala.

HELP!! Trzustak rysunek!!!!!!!
czy mozna to wyleczyc
problem z kregoslupem.