Jak to się nazywa?

1. Data: 2004-11-13 08:32:53

Temat: Jak to się nazywa?
Od: "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Spacerując po osiedlu (z wózkiem, więc długo i często :)) widuje w
niektórych oknach takie obrazki jakby zrobione z koronki, najczęściej w
kształcie koła lub owalu, chyba na jakimś drucie, lub między szkłem. No
właśnie - co to dokładnie jest i jak to się nazywa? Czy to jest koronka? Z
góry dzięki za pomoc.

Ania

1. Data: 2004-11-13 08:44:28

Temat: Re: Jak to się nazywa?
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> właśnie - co to dokładnie jest i jak to się nazywa? Czy to jest koronka? Z

TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
tak, to jest koronka, na ogol wykonana szydelkiem technika filet.
Ja robie takie koronkowe zawiesezki na okna technika frywolitkowa:-)
pozdrowki
Grazyna

1. Data: 2004-11-13 09:29:05

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filet niekoniecznie, ja zrobilam okragla szydelkowa serwetke i rozpielam na
okraglym , metalowym wieszaku na figi, hihihihi
(Dodo dzieki), wyglada na tyle fajnie, ze czasami jakas kobitka przyglada
sie mojemu oknu....
:)
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-13 10:37:00

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie - co to dokładnie jest i jak to się nazywa? Czy to jest koronka? Z

Ja zrobiłam serwetkę szydełkiem ,w kształcie motyla i powiesiłam do okna :)
Wykorzystałam starego motyla (taki druciany szkielet a na tym naciągnięta
pończocha) , który kiedyś wisiał na firance :).Pończocha się podarła,ale drut
się przydał:)

Marzena

[xxx] komputer,święta,
[xxx] schemat lwa poszukiwany