Jak traktujecie makijaż.

31. Data: 2003-09-27 10:17:06

Temat: Re: Jak traktujecie makijaż.
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał w

> .. a ja ze swoim. Pytanie było o makijaż. A co powiesz o "niedomowej"
> fryzurze, perfumach, eleganckim ubraniu i bez makijażu?

Ja ten brak makijażu zauważam momentalnie. I jest to dla mnie stanowczo
'duży brak' w tej całej eleganckiej otoczce (IMO nie ma kobiet pięknych z
natury (jest ich tak znikomy procent, ze tak jakby ich nie było)).

Pozdrawiam
MOLNARka

32. Data: 2003-09-27 10:22:22

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nela Mlynarska napisał:

> Ale wygląd to nie tylko makijaż.

Może w pewnym wieku jest, tylko MY jeszcze o tym nie wiemy?

> uśmiechnięta pani pracownik naprawdę rzuca się w oczy, że jest
> nieumalowana. Przyznam, że jestem zaskoczona nieco. Nie myślałam, że
> narażam się na wytykanie palcami ;-)

Ja to wogle ślepa jestem i nie widzę, że mnie wytykają ;-)

Eulalka

33. Data: 2003-09-27 11:15:11

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka napisał(a):
> [...]
> stanowczo 'duży brak' w tej całej eleganckiej otoczce (IMO nie ma
> kobiet pięknych z natury (jest ich tak znikomy procent, ze tak jakby

Qrcze! Muszę Cię zobaczyć :) Choć poniekąd sobie wyobrażam.

Pozdrawiam
Nela

34. Data: 2003-09-27 11:15:17

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

: Ja ten brak makijażu zauważam momentalnie. I jest to dla mnie stanowczo
: 'duży brak' w tej całej eleganckiej otoczce (IMO nie ma kobiet pięknych z
: natury (jest ich tak znikomy procent, ze tak jakby ich nie było)).

A co powiesz o urodzie kobiet latem, kiedy są pięknie opalone?
Wiele z nich rezygnuje wtedy z podkładu i pudru. Czasem wystarczy tylko
pomalować rzęsy i już.
Mnie to akurat nie dotyczy, bo jestem maniaczką podkładu, pudru i zalotki;-)

Pozdrawiam
paulinka

35. Data: 2003-09-27 11:25:45

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Mnie to akurat nie dotyczy, bo jestem maniaczką ... zalotki;-)

A ja ... nawet nie wiem co to takiego ;-)

Pozdrawiam,
Nela

36. Data: 2003-09-27 11:33:01

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:20030927132528262+0200@news.tpi.pl...

: > Mnie to akurat nie dotyczy, bo jestem maniaczką ... zalotki;-)
:
: A ja ... nawet nie wiem co to takiego ;-)

A takie cuś do podkręcania moich ( jakże prostych ) rzęs.

A tak to wygląda (strona pierwsza z brzegu):
http://www.hurtowniakosmetykow.com/Sklep/prodView.as
p?idproduct=939

Pozdrawiam
paulinka

37. Data: 2003-09-27 11:43:09

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 10:31:36 +0200, Sowa <m...@w...pl> wrote:
:
: Jak do tego podchodzicie?
: Czy makijaż jest dla Was maską za która się chowacie, czy dodaje wam siły,
: czy traktujecie go może jako niewygodna konieczność?
: Czy jest częścią Was, czy pozbywacie się go z łatwością?
: Czy jest konieczny, czy np. czuły byście się bez niego dobrze na jakiejś
: extra uroczystości?
: Czy kobieta w makijażu jest tą sama kobietą, czy staje się kimś innym -
: bezbronnym i "nagim" gdy go zmywa?
:
: Czy makijaż jest tylko "do pracy/ludzi" czy także dla domowników?
: Co właściwie ma na celu Waszym zdaniem?

z tuszem do rzes i przypudrowana jestem po prostu troche ladniejsza :)
dlatego obie rzeczy stosuje na codzien. jednak zmiana nie jest drastyczna,
to tylko lekkie poprawienie wygladu. jesli cos wiecej, to rzadziej i raczej
dla zabawy niz "z obowiazku".

zauwazylam, ze makijaz uzaleznia - jak sie juz zacznie np. rzesy malowac, to
coraz trudniej sie przekonac do wyjscia bez tego pociagniecia tuszem. mysle,
ze trzeba sie pilnowac, by z codziennym makijazem nie przesadzac, w
przeciwnym razie wyjscie bez tapety moze sie stac sie powodem komentarzy
typu "cos marnie wygladasz dzis, czys ty nie chora?". w mocnym makijazu
czuje sie zle, tak jakbym tracila kontakt z sama soba, nie poznaje sie w
lustrze.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

38. Data: 2003-09-27 13:11:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> wrote in message
> [...]
> uśmiechnięta pani pracownik naprawdę rzuca się w oczy, że jest
> nieumalowana. Przyznam, że jestem zaskoczona nieco. Nie myślałam, że

odpowiem tak- wyglad to nie tylko fryzura, wyglad to nie tylko
paznokcie, wyglad to nie tylko figura, wyglad to nie tylko buty,
wyglad to nie tylko ubranie.....
wyglad to calosc, wszystkie te elementy sa w kategorii "tez" a nie
"tylko".

iwon(k)a

39. Data: 2003-09-27 13:12:28

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał

> Qrcze! Muszę Cię zobaczyć :) Choć poniekąd sobie wyobrażam.

Bywam w Twojej okolicy dość często ... więc nie ma sprawy ;-)

Ale co ma mój wygląd do tego co napisałam ?

Pozdrawiam
MOLNARka

40. Data: 2003-09-27 13:16:58

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał

> A co powiesz o urodzie kobiet latem, kiedy są pięknie opalone?
> Wiele z nich rezygnuje wtedy z podkładu i pudru. Czasem wystarczy tylko
> pomalować rzęsy i już.

Myśląc o makijażu wcale nie myślę o pełnym 'scenicznym' że tak go nazwę (z
podkładem, korektorem, różnymi pudrami, cieniami w kolorach tęczy itd).
Czasami wystarczą właśnie rzęsy (moim zdaniem niezbędnie) i coś tam ...
trochę zmatowić cerę czy pokryć przebarwienia albo trochę błyszczyku,
korekta brwi ...

Nie lubię takich twarzy całkiem bez niczego ("natura ponad wszystko" bo moim
zdaniem jest to brzydkie)

Pozdrawiam
MOLNARka ... ja to mam problem, zeby listonoszowi otworzyć jak jestem
niewyszykowana ;-)))

Książeczka dla czterolatka
szukam tapety
[NTG:] test