Jak uniknąć szczepienia dziecka?

31. Data: 2002-11-04 19:08:41

Temat: Re: Jak uniknąć szczepienia dziecka?
Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam wolę 3x sie zaszczepic niz 1x miec przeszczepiona watrobe
...........jak doczekam.........................
mb

32. Data: 2002-11-04 19:13:45

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poczytaj jej wypowiedz nr 2 , mylisz sie ona WYRAZNIE Nie chce szczepic, a
> na dodatek jak podaje nic jej nie przekona, wniosek.......

Cytuje:

"Nawiasem mówiąc, nigdzie nie deklarowałam swojej niechęci do idei szczepień
jako takiej. Jeżeli jednak czytam dostarczoną przez producenta szczepionki
liste efektów ubocznych, to mam prawo ocenić, czy będę chciała je ryzykować
pierwszej dobie życia mojego dziecka, czy np. miesiąc później. Bo to ja
noszę
to dziecko w sobie, a nie Ty, czy Twój "uprzejmy inaczej" kolega.

Ania"

Czytaj uwaznie.

Pozdrawiam

Marzenna

33. Data: 2002-11-06 11:45:59

Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
noszę
> to dziecko w sobie, a nie Ty, czy Twój "uprzejmy inaczej" kolega.

Droga Aniu - mój zupełnie zdrowy syn zachorował na wgłobienie jelita. Miał
wtedy roczek. Dziwna choroba - typowo mechaniczna. Konieczna operacja - na
szczęście był zaszczepiony na WZW. Też nie podejrzewałam, że kiedykolwiek
będzie to potrzebne - przydało się.
Z kolei mój starszy syn - nie objęty obowiązkowym szczepieniem WZW -
zupełnie zdrowy (do czasu) - przeszedł dwie operacje i w trakcie nich musiał
być chroniony Hepatecem (200 zł 1szt.). Wyszło że jestem matką kretynką (w
przypadku starszego syna) - bo nie miałam czasu i zawsze zapominałam o
szczepieniu "nadobowiązkowym". Przeczytaj, przemyśl, zrób jak uważasz. Tylko
potem nie narzekaj.
Joaśka

34. Data: 2002-11-25 11:13:55

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanym tym tematem, polecam artykuł "Szczepienia - czyżby największa
pomyłka medycyny XX wieku".

http://free.ngo.pl/frekol/teksty/publikacje.html

Pozdrawiam, andrzej

Slownik angielsko-polski http://www.slow.w.pl