Jak usunac tluste plamy ze spodni?

1. Data: 2004-05-09 11:16:15

Temat: Jak usunac tluste plamy ze spodni?
Od: "olqo" <o...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Jak w temacie :P
poplamilem sobie spodnie mascia Alantan i plamy nie chca zejsc (Vanish Oxy
probowalem i nic, lezalo 2 dni w tym) :-/
Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

Pozdrawiam i thx za pomoc,
Olqo

1. Data: 2004-05-09 11:19:33

Temat: Re: Jak usunac tluste plamy ze spodni?
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 9 May 2004 13:16:15 +0200, na pl.rec.dom, olqo napisał(a):

> poplamilem sobie spodnie mascia Alantan i plamy nie chca zejsc (Vanish Oxy
> probowalem i nic, lezalo 2 dni w tym) :-/
> Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

Spróbuj płynem do mycia naczyń LUDWIK. Żadnym innym, ale właśnie tym ;)
Polej nim plamy, zapierz, spłucz, wypierz całość. Powodzenia.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-09 12:05:17

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie :P
> poplamilem sobie spodnie mascia Alantan i plamy nie chca zejsc
> Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

A próbowałeś może starego sposobu "Babuni", czyli masła? Trzeba plamę
posmarować masłem i wetrzeć dobrze to masło, a następnie zaprać ciepławodą i
wyprać całość. To chyba według zasady klina-klinem. Działa świetnie na
tłuste plamy ze smaru, kiedy mój Tato wraca z garażu :)
Powodzenia,
j.s.k.

1. Data: 2004-05-09 12:51:32

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olqo" <o...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> probowalem i nic, lezalo 2 dni w tym) :-/
> Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

Silnym srodkiem odtluszczajacym np. Brudpur z Voigta (pierze sie w nim nawet
ubrania ubrudzone w smarach)
Rade o Ludwiku pomine ironicznym usmieszkiem.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-05-09 16:46:28

Od: "olqo" <o...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za tak obfite odp. Jutro sie wbieram do chemicznego ;-)
A co do masla - cos nie bardzo mnie ten sposob przekonuje ;/
Te plamy sa wykonane mascia Alantan - mialem rozwalone kolano i musialem je
tym smarowac -
masc przesiaknela przez opatrunek i ... wiadomo :/
Watpie aby maslo je zlapalo - to nie smar :/

Pozdr.
Olqo

1. Data: 2004-05-09 17:01:02

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> probowalem i nic, lezalo 2 dni w tym) :-/
> Czym to usunac, bo sa to moje ulubione spodnie :(

co do usuwania plam, taki link znalazlem:
http://www.biust.pl/pranie/usuwanie_plam.htm

--
pozdrawiam
pawelWN

1. Data: 2004-05-09 18:38:30

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 9 May 2004 14:51:32 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <I...@w...pI> i powiedziała:

> Rade o Ludwiku pomine ironicznym usmieszkiem.

Czemu? Ja tłuste plamy spieram Ludwikiem (czy innym naczyniowym),
świetnie schodzą (raz próbowałam mydłem, tłuszcz zszedł, ale razem z
kolorem).

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-05-09 18:50:28

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu?

Zuzanko, odpowiedz jest prosta :-). Bo Ludwik jest w domu (albo w sklepie
za rogiem).No a jak sie rzuci jakas madra nazwe, to mozna potem miesiac
szukac tego w sklepach. A jak dobrze pojdzie, to kobieta w miedzyczasie
spierze plame Ludwikiem. I ciekawe kto bedzie mial wtedy ironiczny usmiech
:-)

Pozdrawiam
Julka

1. Data: 2004-05-09 21:12:32

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julita" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spierze plame Ludwikiem. I ciekawe kto bedzie mial wtedy ironiczny usmiech

Powodzenia w usuwaniu tlustych plam ze smarów, kremów itp Ludwikiem.

1. Data: 2004-05-10 05:56:59

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 9 May 2004 23:12:32 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <I...@w...pI> i powiedziała:

> Powodzenia w usuwaniu tlustych plam ze smarów, kremów itp Ludwikiem.

W wątku mowa była o alantanie, który w składzie ma olej parafinowy i
wazelinę białą.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

Pralki - rożnice między producentami (chyba długie)
Whirlpool ARC55xx - zassane drzwi :-(
Zamki podklamkowe (wpuszczane) - standaryzacja
Re: cena 1m3 podgrzania wody
Włamanie do mieszkania