Jak usunac tluste plamy ze spodni?

1. Data: 2004-05-10 05:59:57

Temat: Re: Jak usunac tluste plamy ze spodni?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości
news:c7ma0k$7pe$1@news.onet.pl...
> [...] Powodzenia w usuwaniu tlustych plam ze smarów,
> kremów itp Ludwikiem.[...]

SOA#1.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-05-10 15:07:04

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powodzenia w usuwaniu tlustych plam ze smarów, kremów itp Ludwikiem.

Wiele razy plamy ze smaru usuwalam maslem, po czym maslo Ludwikiem. W
wiekszosci przypadkow z powodzeniem.
Ale zgadzam sie, ze nie na wszystkie plamy ta metoda dziala.
Inna sprawa, ze znalezienie specjalistycznych produktow wcale nie jest
latwe.

Jest np. taki fajny plyn pt. Chromol (firmy Henkel-Ecolab), uzywany przez
profesjonalne firmy sprzatajace, do konserwacji elementow chromowanych
(baterie itp.). Podejrzalam go u Pani, ktora sprzata u mnie w pracy. W
supermarketach i sklepach chemicznych znalazlam tylko chusteczki nasaczane
czymstam do elementow chromowanych. Sa do kitu! Udalo mi sie wytropic gdzie
w Warszawie mozna ten Chromol kupic (w godzinach 8-16), tyle ze najpierw nie
bylo, potem nie bylo bo firma na jego miejsce miala wprowadzic inny plyn, a
potem tego nowego jeszcze nie bylo. No i tak do tej pory jeszcze go nie
kupilam :-(

Pozdrawiam
Julita

> --
> Leszek Grelak - Lesio5
> Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi
> nebylo - Szwejk

Pralki - rożnice między producentami (chyba długie)
Whirlpool ARC55xx - zassane drzwi :-(
Zamki podklamkowe (wpuszczane) - standaryzacja
Re: cena 1m3 podgrzania wody
Włamanie do mieszkania