Jak wyeksmitowac nornice?

1. Data: 2004-05-09 09:10:42

Temat: Jak wyeksmitowac nornice?
Od: "Józef" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całą działkę mam w dziurach. Pod powierzchnią spodziewam się sieci korytarzy
nie gorszej niż londyńskie metro.
Z góry dziękuję za odpowiedzi typu "wpisz w googlach hasło zwalczanie
nornic".

2. Data: 2004-05-09 12:15:41

Temat: Re: Jak wyeksmitowac nornice?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Józef" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
korytarzy
> nie gorszej niż londyńskie metro.
> Z góry dziękuję za odpowiedzi typu "wpisz w googlach hasło zwalczanie

W takim razie wpisz w Googlach samo 'nornice' lub 'nornic'
I udanych prób pozbycia się tego draństwa życzę. Walka z wiatrakami :(

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-05-09 16:24:33

Od: "Józef" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę. Nigdy bym sie nie domyślił, że tak trzeba,

4. Data: 2004-05-09 18:27:43

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za radę. Nigdy bym sie nie domyślił, że tak trzeba,
> pozdrawiam

Zmienilem ogrod ,mam teraz 5 km. dalej ,itak mnie znalazly.
stosuj wszystkie dostepne srodki na zmiane.Polecam Ratron.Kiedys
zzarly opakowanie jak zabraklo granulek.Ten srodek ma feromony,ida
do niego chetnie.U mnie sa chyba z calej wsi.Mirzan

5. Data: 2004-05-09 19:32:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za radę. Nigdy bym sie nie domyślił, że tak trzeba,
> pozdrawiam

Nie ma za co, polecam się na przyszłośc :)

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2004-05-10 21:54:22

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za radę. Nigdy bym sie nie domyślił, że tak trzeba,
> pozdrawiam

parka wyglodzonych fretek

Elfir

7. Data: 2004-05-11 04:37:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> parka wyglodzonych fretek
>
> Elfir

Ten moj nocny gosc,tajemniczy zwierzatek sciga zaciekle nornice
Razkopuje grzadki niczym jamnik,wlasnie tam gdzie sa tunele.
Nie moge go wypozyczyc bo go jeszcze nie widzialem. A co zrobic
aby fretki czy inne futrzaki nie poszly w swiat?
Mirzan

8. Data: 2004-05-20 00:43:07

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moge go wypozyczyc bo go jeszcze nie widzialem. A co zrobic
> aby fretki czy inne futrzaki nie poszly w swiat?

Ogolnie i tchorze i kuny, ktore mogly by polowac na nornice sa
synantropijne, wiec raczej nie beda uciekac z miejsc gdzie maja obfitosc
pozywienia.

Elfir

9. Data: 2004-05-22 09:18:20

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora