Jak wygląda, dla laika, butla z gazem rozweselającym N2O?

1. Data: 2018-10-29 13:57:42

Temat: Jak wygląda, dla laika, butla z gazem rozweselającym N2O?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda, dla laika, butla z gazem rozweselającym N2O?

Podobno tego gazu np dentyści używają by zabieg był mniej stresujący, coś
jak słabe znieczulenie .

Czy tak butla z N2O jest, dla laika także w dziedzinie spawania, dajmy na to
mającego trudności z czytaniem, odrużnialna od butli używanyh pszy spawaniu?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-10-29 20:42:59

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 13:57, Stokrotka pisze:
> [...]
>
> Czy tak butla z N2O jest, dla laika także w dziedzinie spawania, dajmy
> na to mającego trudności z czytaniem, odrużnialna od butli używanyh pszy

Tak wygląda butla z gazem rozweselającym medycznym:
https://www.olx.pl/oferta/butla-podtlenek-azotu-peln
a-CID628-IDxeC3v.html#7ecddfba22

A tu masz gazy używane w spawalnictwie:
https://narzedziowa.com.pl/gazy-spawalnictwie-palne-
oslonowe/

3. Data: 2018-10-29 21:56:44

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wygląda butla z gazem rozweselającym medycznym:
> [...]

Czyli właściwie wyglądają tak samo.
Nikt nie będzie im okiem określał, czy ma 10 cm mniej czy więcej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2018-10-29 22:55:25

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 21:42, t-1 pisze:
> Jak wygląda, dla laika, butla z gazem rozweselającym N2O?
>
> Podobno tego  gazu np dentyści używają by zabieg był mniej stresujący,
> coś jak słabe znieczulenie .

Po co butla z jakims gazem rozśmieszajacym? Jak zaczniesz rechotac to
dentysra zęba Ci nie wyleczy.
Dentyści jaja taki specjalny żel, którym posmaruja dziąsło przed
borowaniem zęba i nic nie czujesz.

--
animka

5. Data: 2018-10-29 23:03:44

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-29 o 21:42, t-1 pisze:
> Jak wygląda, dla laika, butla z gazem rozweselającym N2O?
>
> Podobno tego  gazu np dentyści używają by zabieg był mniej stresujący,
> coś jak słabe znieczulenie .

Po co butla z jakimś gazem rozśmieszajacym? Jak zaczniesz rechotać to
dentysta zęba Ci nie wyleczy.
Dentyści mają taki specjalny żel, którym posmarują dziąsło przed

6. Data: 2018-10-31 13:43:41

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co butla z jakimś gazem rozśmieszajacym? Jak zaczniesz rechotać to
> dentysta zęba Ci nie wyleczy.

To temat poboczny smogu.
A po gazie rozweselającym się nie rehocze.

W smogu, zwłasza od aut, jest są w dużej ilości tlenki azotu.
Podtlenek N2O, tlenek NO, i inne.
Te pierwsze 2 nietrwałe i utleniające się do dwutlenku i innyh tlenkuw
itp, i te są już bardzo szkodliwe.
Pierwszy jest gazem rozweselającym, drugi produkowany w człowieku ma udział
w regeneracji nabłonka naczyń krwionośnyh.
Powoduje rozszeżenie naczyń. Ma działanie odrobinę podobne do
nitrogliceryny. W dużej ilości jest szkodliwy.
Pozostałe są rakotwurcze, powdują astmę itp.
Wydalane pszez nerki.
Właściwości te powodują, że mimo zamulenia smogowego możemy być w bardzo
dobrym nastroju.
Produkowane w wysokiej temperaturce.
W aucie : spaliny zawierają około 1100mg/m3.
W dymie papierosowym około 200-650 mg/m3.
NIe usuwany pszez katalizator.

Pszebywanie w stężeniu 3 mg/m3 pszez 1h nie daje efektu wykrywalnego w
badaniu labolatoryjnym u zdrowego człowieka,
ale już u horego stężenie 0,51 mg / m3 pszez 30min badania wykazują zmiany.
752 mg/m3 pszez 5 min - dawka śmiertelna.
170 mg / m3 pszez 15 min następują zmiany cofające się po 2 tyg.

W mieście mamy zwykle stężenia 0,2 mg / m3 i jest 2-10 razy większe niż na
wsi.
Śladowo cięższy od powietsza, nieźle rozpuszczalny w wodzie.
Wysiłek fizyczny znacznie zwiększa śmiertelność pszy zatruciu.
Podejżany o wywoływanie "obstrukcji smogowej".

W hmurce zwykle w niej i tuż pod nią, więc podejżenie moje, że jak pada, to
jest go więcej niż zwykle.
Czyli mamy rużne smogi w zależności od pogody.
Smog znad Sahary jest suhy i zapylony, smog w deszcz jest pewnie z azotem,
powoduje kwaśne deszcze.
Wniosek, że inne powinny być filtry na smog w zależności od pogody.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Meningokoki, pneumokoki w przedszkolu? Dezynfekcja nic nie da
Czy ta grupa jeszcze działa?
Kolejny raz prywatnie taniej
Re: Tusk chce krwawych zamieszek
no to zaczynamy!