Jak zabić 16-letniego geja - instrukcja dla katolickiej szkoły

1. Data: 2014-09-18 12:28:31

Temat: Jak zabić 16-letniego geja - instrukcja dla katolickiej szkoły
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że katechizmy i reszta tej nienawistnej makulatury będą pewnego dnia
traktowane jak Czerwone Książeczki i inne Mein Kampfy.

http://slwstr.net/blog2/2014/9/15/jak-zabi-16-letnie
go-geja-instrukcja-dla-katolickiej-szkoy

2. Data: 2014-09-18 21:03:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Mam nadzieję, że katechizmy i reszta tej nienawistnej makulatury będą
> pewnego dnia traktowane jak Czerwone Książeczki i inne Mein Kampfy.

Z wyjątkiem Wyznań Augustyna, Kwiatków Franciszka i Złotej Legendy, a to
tylko dlatego, gdyż te mają przynajmniej wartość literacką ;)

> http://slwstr.net/blog2/2014/9/15/jak-zabi-16-letnie
go-geja-instrukcja-dla-katolickiej-szkoy

Brakuje punktu 12. Pokazuj statystyki samobójstw jako "argument" przeciwko
prawom dla homoseksualistów.

--
????
???

3. Data: 2014-09-18 21:04:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Mam nadzieję, że katechizmy i reszta tej nienawistnej makulatury będą
> pewnego dnia traktowane jak Czerwone Książeczki i inne Mein Kampfy.

Z wyjątkiem Wyznań Augustyna, Kwiatków Franciszka i Złotej Legendy, a to
tylko dlatego, gdyż te zabytkowe bajki mają przynajmniej wartość literacką
;)

4. Data: 2014-09-18 23:11:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Osoby prześladowane dostają skłonności samobójczych.
I teraz numer: kler wykorzystuje duży odsetek samobójstw homo, do propagandy że jak
ktoś jest homo to popełnia samobójstwo.
Najpierw zakopiemy, a jak zakopany się zabije to wina...homo.
Dlatego tych katolickich zbrodniarzy , to zło, trzeba pozabijać.

5. Data: 2014-09-20 16:35:06

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.09.2014 o 23:11, glob pisze:
> Dlatego tych katolickich zbrodniarzy , to zło, trzeba pozabijać.
Hę? Przesadzanie jest wskazane tylko w rolnictwie;) Nie można winnych
psychicznego znęcania się karać śmiercią bo by trzeba wybić wszystkich
uczniów gimnazjalnych i większość licealnych.:)

6. Data: 2014-09-20 17:07:24

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.09.2014 o 21:04, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
go-geja-instrukcja-dla-katolickiej-szkoy

> Brakuje punktu 12. Pokazuj statystyki samobójstw jako "argument" przeciwko

Mała historyjka;)

Miałem ja ci w podstawówce a później w liceum kolegę. On był jakiegoś
egzotycznego wyznania (Świadkowie Jehowy chyba). Trzymaliśmy się razem a
w każdym razie nie pluliśmy na siebie bo łączyła nas odmienność od
katolickiej większości w klasie. Ja miałem raczej spokój ale po nim
wożono się na wszystkie sposoby, najgorzej było w podstawówce, w liceum
prześladowanie nieco wyhamowało. Robił za klasowego kozła ofiarnego. Z
powodu izolacji chłopak czytał, uczył się na piątki, rozmyślał. W liceum
rozważaliśmy po lekcjach problemy filozoficzne i zagadki wszechświata.
Po liceum bliższy kontakt między nami się urwał jednak wiem, że skończył
studia techniczne i dostał dobrą pracę.
Spotkałem go przypadkiem niedawno i szczęka mi opadła. Duży, piękny dom,
przed nim dwa wysokiej klasy samochody. Piękna żona (chyba żona:)), dużo
młodsza. Jego rodzice byli raczej niebogaci więc wszystko to osiągnął
własnymi siłami przed 40 rokiem życia!

A tymczasem owa katolicka była większość klasowa przeważnie klepie biedę
w mieszkaniach komunalnych, jeździ 15-letnimi klekotami i zastanawia się
jak związać koniec z końcem. Mam takie wrażenie, że gdyby nie to
prześladowanie w dzieciństwie, mój znajomy skończyłby podobnie.
Wrogość środowiska zmusiła go do pracy, walki i samokształcenia.

Jednostki wybitne muszą być pełne sprzeczności i muszą mieć bodziec,
który zmusza je do wykonania tej ogromnej pracy stanowiącej o ich
ponadprzeciętności. Cierpienie jest tym co kształtuje ich postawę.

Bez cierpienia nie ma rozwoju duchowego. Kto to powiedział? Stawiam piwo
za dobrą odpowiedź.:)

7. Data: 2014-09-20 18:39:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Acha osoby doprowadzające do innych ludzi do śmierci to dobrzy ludzie i dobra
religia, rozumiem że nie rozumiesz dlaczego pedofilię się ściga, bo niewinny zacny
ksiądz tylko sobie poruchał, dlatego go karać. To może zaczniemy znęcać się nad
katolami, zaprześladujemy rozumiem że też wszystko będzie ok.?

8. Data: 2014-09-20 19:53:30

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2014 o 18:39, glob pisze:
> [...]
ksiądz tylko sobie poruchał, dlatego go karać. To może zaczniemy znęcać się nad
katolami, zaprześladujemy rozumiem że też wszystko będzie ok.?

Ten twój gej był bardzo słaby, że się dał tak sponiewierać. W środowisku
uczniów gimnazjum to nie jest najgorsze co trzeba przeżyć. A potem
jeszcze jest wojsko i praca, w której tez człowieka nie oszczędzają...

9. Data: 2014-09-20 21:00:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Odpowiedzialnym za prześladowania jest zaburzony homofobicznie kler, leczyć się nie
chcą doprowadzając do zbrodni. Tak więc tu śmierdziel w sutanie jest odpowiedzialny
za doprowadzenie do śmierci i dlatego czy ktoś normalny , wrażliwy, tolerancyjny,
etyczny, zagląda do sekty zbrodniarzy, z kwiczącym buractwem .?
No ale w normalnym kraju nie można pozwolić, aby jakaś grupa mordowała inną grupę.
Bo taka sytułacja że jeśli prawo nie reaguje, skończy się tym że do skowyczącego
buractwa w niedziele , na godzinie nienawiści w kościele, ludzie wam zaczną
wpierdalać granaty.

10. Data: 2014-09-21 13:47:31

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.09.2014 o 21:00, glob pisze:
> [...]
skowyczącego buractwa w niedziele , na godzinie nienawiści w kościele, ludzie wam

To nie kler zaszczuwa odmieńców w grupie ludzkiej ale właśnie ta grupa.
Powody są nieistotne - czy to innowierca, gej, garbus, zezowaty kulawy.
Kozioł ofiarny w stadzie musi być - takie popychadło, na którym można
się bezpiecznie, grupowo wyładować. W ten sposób unika się napięć między
członkami stada bo agresja zostaje w bezpieczny (bezpieczny dla stada a
nie dla kozła ofiarnego) sposób rozładowana

Kler można obwiniać o to, że dość często to zjawisko wykorzystuje do
umocnienia swojej władzy. O nieludzkość w ludzkim społeczeństwie musisz
obwiniać własną naturę i zwierzęcość.

Kilkaset lat kultury wytworzyło pewną fikcję - mit szlachetności
człowieka. Ten mit jest wciskany ludziom od dzieciństwa w szkołach,
literaturze, mediach tak aż w niego chcą wierzyć na przekór własnym
doświadczeniom.

Potem w jakieś szkole zaszczują jakiegoś geja i szok - jak to, przecież
ludzie są dobrzy i szlachetni;) Ktoś temu musi być winien, ktoś do tego
doprowadził! Żydzi, masoni, ruscy szpiedzy... Może kler?

Wrażliwość
Dlaczego ludzie słuchają metalu?
A wiecie że U2 wydało nowy album i jest za darmo?
Współczesny stos
Jak ktoś lubi