Jak zabudoiwac starą futrynę?

1. Data: 2004-11-18 13:56:10

Temat: Jak zabudoiwac starą futrynę?
Od: "P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy produkowane są jakieś listwy ozdobne, którymi można ładnie zabudować
starą socrealistyczną futrynę bez koniczności jej wymiany?Słyszałem o
regulowanych ościeżnicach, czy można je po prostu zamontowac na starą
futrynę?

Pozdr.
P.

2. Data: 2004-11-18 20:38:36

Temat: Re: Jak zabudoiwac starą futrynę?
Od: Piotr Płochocki <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są produkowane różne listwy z których można coś wykombinować - ja np.
kiedyś użyłem paneli ściennych i kątowników z tego samego materiału.

Można - pod warunkiem, że stara futryna dobrze się trzyma ściany. No i
trzeba sprawdzić, czy się tam zmieści nowa futryna.

--
Piotr Płochocki
BX14 - 1985 - mono

3. Data: 2004-11-18 22:12:42

Od: "sli" <s...@p...gazeta.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> starą socrealistyczną futrynę bez koniczności jej wymiany?Słyszałem o
> regulowanych ościeżnicach, czy można je po prostu zamontowac na starą

http://www.sapeli.pl/sub_page.php?id=530&lang=4&skin
=1

zadzwoń do nich, mają przedstawicieli w różnych miastach

pozdr
sli

4. Data: 2004-11-19 10:25:03

Od: "Roman" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zabudowałem starą futrynę deskami i jest zajebiście!
W dodatku kosztowało mnie to zaledwie ok. 30 zł i trochę pracy ale jaka
satysfakcja!
No i uznanie ze strony żony.

Polecam tak zrobić
Roman