Jak zagescic zupe

1. Data: 2001-04-28 15:03:25

Temat: Jak zagescic zupe
Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj jadlem w "restauracji" (dlatego w "" bo miescila sie w
supermarkecie) Adong zupe pikantno-kwasna i zastanawiam sie czego w kuchni
chinskiej dadaje sie do zup aby je zagescic.
Moze ktos z grupowiczow wie.
Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2001-04-28 18:43:43

Temat: Re: Jak zagescic zupe
Od: f...@a...com (FeLicja) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>supermarkecie) Adong zupe pikantno-kwasna i zastanawiam sie czego w kuchni
>chinskiej dadaje sie do zup aby je zagescic.

Zupe ta zageszcza sie maka ziemniaczana. Jezeli interesuje Cie, to moge podac
latwy przepis.
pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2001-04-28 18:50:02

Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie poprosze przepis.

Sebastian

1. Data: 2001-04-28 19:20:27

Od: f...@a...com (FeLicja) szukaj wiadomości tego autora

In article <9cf3gk$9fd$1@kujawiak.man.lodz.pl>, "serw" <s...@w...pl>
writes:

>Oczywiscie poprosze przepis.
>
>Sebastian

Skladniki:
1 szklanka goracej wody
1/4 szklanki suszonych grzybow lub 1/2 szklanki swiezych
5 lyzek octu
3 lyzki sosu sojowego
4 lyzki maki ziemniaczanej
25 dag chudego miesa wieprzowego, pokrojonego w cieniutkie paseczki lub
zmielonego
3 lyzki wody
4 szklanki rosolu
1 jajko
2 cale szczypiorki, drobniutko pokrojone

W malej miseczce zalej grzyby goraca woda, az zmiekna, ok 20 minut. Odcedz
grzyby, ale nie wylewaj wody.
W mieczyczasie w drugiej misce wymieszaj ocet, sos sojowy, lyzke maki i mieso.
Pozostala czesc maki wraz z woda rozmieszaj w trzeciej miseczce.
Zagotuj rosol. Zmniejsz ogien, dodaj grzyby i wode z grzybow (nie mam pojecia
dlaczego trzeba bylo odcedzic grzyby, ale taki mam przepis i tak samo robie
moja zupe). Podgotuj jeszcze z 3 minuty. Dodaj mieszanke z miesem. Podgotuj
tak dlugo, az mieso straci czerwony kolor, ok 2 minut. Dodaj mieszanke z maka
ziemniaczana do zupy. Gotuj az zupa zgestnieje, ok 3 minut. W oddzielnej
miseczce rozbij dobrze jajko. Wlewaj je powoli do zupy ciagle mieszajac.
Podawac zupe przybrana szczypiorkiem.
Zupa jest gotowa w ok 15 minut.
smacznego :)
Katarzyna

1. Data: 2001-04-29 17:41:07

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

FeLicja wrote:

> Zupe ta zageszcza sie maka ziemniaczana. Jezeli interesuje Cie, to moge podac
> latwy przepis.
> pozdrawiam
> Katarzyna

W azjatyckiej kuchni nie uzywa sie do zageszczania maki ziemniaczanej,
tylko ryzowa. Ma ona inny smak, i gestnieje inaczej, bardziej "szkliscie".
Magdalena Bassett

Re: kardamon
kardamon
jak dobrać się do KOKOSa