Jak zamrazac warzywa?

1. Data: 2000-07-05 12:07:49

Temat: Jak zamrazac warzywa?
Od: "IzaQ" <i...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem wierna czytelniczka Waszej listy.
Mam nadzieje ze znajde tu odpowiedz na nurtujace mnie pytanie.
Otoz, niedawno kupilam sobie lodowke z duzym zamrazalnikiem i chcialbym
zamrozic rozne sezonowe warzywa na zime (fasolke, groszek, kukurydze i co
sie da)
I tu pojawia sie problem.
Czy nalezy cos wczesniej z nimi zrobic?? Podgotowac??Zblanszowac??
Czy tylko umyc, wysuszyc i wrzucic do zamrazalnika?
Licze na Wasze rady,

Pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2000-07-05 12:18:33

Temat: Re: Jak zamrazac warzywa?
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna tylko umyc wysuszyc i zamrozic i pamietac, ze cos takiego mamy w
lodowce. Po rozmrozeniu smakuje jak nowe :-)

1. Data: 2000-07-05 12:51:24

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <8jv93t$1g51$1@news.ipartners.pl>...
>Mozna tylko umyc wysuszyc i zamrozic i pamietac, ze cos takiego mamy w
>lodowce. Po rozmrozeniu smakuje jak nowe :-)

Nie calkiem :-)

Kalafiory, fasolke szparagowa, papryke KONIECZNIE trzeba blanszowac - czyli
obgotowac. jak sie tego nie zrobi to zamiast rozkoszy podniebienia bedzie
meka :-)

Brukselke, pomidory, wisnie, sliwki, pozeczki mozna mrozic bez niczego

Zielonego groszku nie mrozilem

Marek

1. Data: 2000-07-06 08:16:21

Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A BóB czy BóB można mrozić bez obgotowywania?

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-07-06 10:07:51

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> A BóB czy BóB można mrozić bez obgotowywania?

Mozna bob zamrazac bez obgotowywania. Zajrzyj na moja tabele mrozonek
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/mrozonki.html )

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-07-08 10:08:23

Od: "Przemyslaw" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IzaQ" <i...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy nalezy cos wczesniej z nimi zrobic?? Podgotowac??Zblanszowac??
> Czy tylko umyc, wysuszyc i wrzucic do zamrazalnika?

Zacznijmu od tego, ze jezeli ten zamrazalnik jest w lodowce a nie jako
osobna zamrazarka to temperatura panujaca tam nie pozwala przechowywac
dluzej zamrozonej zywnosci

Przemyslaw

1. Data: 2000-07-10 16:19:42

Od: "Tomasz" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Ciebie, jak powinno się robić to powiem szczerze,że nie wiem. Powiem
jak ja robię, małe owoce, warzywa (truskawka, groszek) zamrażam na
specjalnej tacy (mam na wyposażeniu lodówki), po prostu rozsypuję. Jak się
to już zmrozi, wkładam do torebki foliowej i z powrotem do zamrażalnika, w
ten sposób nie skawalą się mrożonki.

--
Tomasz Zorii
Użytkownik "Przemyslaw" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> Zacznijmu od tego, ze jezeli ten zamrazalnik jest w lodowce a nie jako
> osobna zamrazarka to temperatura panujaca tam nie pozwala przechowywac

pizza i stogonow
Sernik bez mielenia sera
szaszlyki
jak z kuchni
Bulgarska salatka - szopski salat czy jakos tak...