Jak zrobic farsz do pierogow z miesem, zeby byl "gladki"?

21. Data: 2007-08-15 01:22:21

Temat: Re: Jak zrobic farsz do pierogow z miesem, zeby byl "gladki"?
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Aug 2007 10:30:28 +0000 (UTC), Felinity
<f...@A...pl> wrote:

>W piękny wiosenny poranek dnia Mon, 13 Aug 2007 10:14:35 +0000, istota

>Taki farsz trzeba zrobić z mięsa gotowanego, które potem się mieli i
>dodaje do niego przyprawy. Tak przynajmniej robiła moja babcia i był
>pyszny.

Mylisz sie - taki farsz robi sie z papieru toaletowego, odrobiny
tektury falistej oraz odpowiednich dawek maki ziemniaczanej i maki
krupczatki. Jak rozmoczony papier z tektura poddac zmiksowaniu w
mikserze z ostrymi koncami mieszadla to masa napewno bedzie tak gladka
jak w barach mlecznych...

Bo mnie osobiscie pierogi z nadzieniem tak gladkim jak w barach
mlecznych zastepuja niedostatek wraliwosci blednika - jak nie mam
ciagot do ptactwa ozdobnego w wyniku kolysania tak przyprawia mnie o
takie zainteresowania gladkie jak w barach mlecznych nadzienie
pierogow...

--
Darek