Jak zrobic oprawe na kanwe?

1. Data: 2003-02-01 18:59:29

Temat: Jak zrobic oprawe na kanwe?
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich! Chce zrobic pocztowke z kanwy i nie wiem jak to oprawic? Jak
to robicie?
Czy mozna kupic juz gotowa oprawe, jesli tak, to gdzie?
Pozdrawiam
Julia

1. Data: 2003-02-01 19:46:43

Temat: Re: Jak zrobic oprawe na kanwe?
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj w archiwum wątek z dnia 14 pazdziernika(Kartki).Jest tam tez pare
linkow i przyklad wykonania pocztowki

Pozdrooofffka

Pusia.

1. Data: 2003-02-01 20:51:25

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj w archiwum wątek z dnia 14 pazdziernika(Kartki).Jest tam tez pare
> linkow i przyklad wykonania  pocztowki

Dzieki. W pasmanteriach u nas w Bydgoszczy gotowych ramek nie widzialam, a te
linki sa podane do stron angielskich, nie znam az tak dobrze angielskiego :(((

Moze zna ktos adresy stron, gdzie mozna zamowic taka oprawe, albo do stron w
jezyku rosyjskim?

P.S. Nie ma tu wyszukiwarki dotyczacej archiwum tego forum?

1. Data: 2003-02-01 21:06:43

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze zna ktos adresy stron, gdzie mozna zamowic taka oprawe

W sprzedazy w sieci nie zetknelam sie ale zamow sobie bezplatny katalog w
firmie "Kokardka"87-118 Torun.,skrytka20,telefon 056-6623979,maja tam rozne
kolorowe i z otworami o roznych ksztaltach

> P.S. Nie ma tu wyszukiwarki dotyczacej archiwum tego forum?

Wyszukiwarka:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczn

Pusia

1. Data: 2003-02-01 21:10:05

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczn

cos "e" zjada

lub glowne wejscie ..... http://groups.google.pl/

1. Data: 2003-02-03 22:20:21

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!
Mam kilka rysunkow jak zrobic takie kartki.
Nie wiem z jakiej to strony, ale wysylam na priv.
Pozdawiam. Beazuku

j...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> to robicie?
> Czy mozna kupic juz gotowa oprawe, jesli tak, to gdzie?

B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-02-04 09:02:40

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> HEJ!
> Mam kilka rysunkow jak zrobic takie kartki.
> Nie wiem z jakiej to strony, ale wysylam na priv.
> Pozdawiam.             Beazuku

Dzieki, dostalam, tylko musze jeszcze gdzies znalezc do kupienia te gotowe
kartki... Katalog "Kokardka" juz zamowilam :)
Pozdrawiam!
Julia (Bydgoszcz)

Do Białostoczanek
wzorki xx