Jak zrobić piersi z kurczaka na grilu żeby nie były suche

1. Data: 2005-07-05 08:22:32

Temat: Jak zrobić piersi z kurczaka na grilu żeby nie były suche
Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie... Jadłam ostatnio w takiej knajpie koło Piotrkowa Tr. przy
trasie warszawskiej. Były z grilla, dobre rozklepane i wcale nie suche.
Pyszne wręcz. A mnie zawsze wychodzą suche. Macie jakiś patent?
Dzięki Kasia

2. Data: 2005-07-05 08:36:13

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie... Jadłam ostatnio w takiej knajpie koło Piotrkowa Tr. przy
> trasie warszawskiej. Były z grilla, dobre rozklepane i wcale nie suche.
> Pyszne wręcz. A mnie zawsze wychodzą suche. Macie jakiś patent?

Marynata. Marynujesz i grilujesz. Mniammmm
pozdrawiam
Sławek

3. Data: 2005-07-05 09:10:11

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trasie warszawskiej. Były z grilla, dobre rozklepane i wcale nie suche.
> Pyszne wręcz. A mnie zawsze wychodzą suche. Macie jakiś patent?

Witaj!
Polecam piersi z przepisu http://mrgrill.pl/r-105.php jeżeli nie możesz dostać
suszonych pomidorów spróbuj z pesto. Pycha. Polecam tą stronę do grila
http://MrGrill.pl
Wanda.

4. Data: 2005-07-05 09:13:10

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:

> [...]
>trasie warszawskiej. Były z grilla, dobre rozklepane i wcale nie suche.
>Pyszne wręcz. A mnie zawsze wychodzą suche. Macie jakiś patent?

Moze za dlugo grillujesz? Drobiowi wystarczy pare minut, z grilla to nie
wiem ile, ale z patelni to najlepszy wychodzi po max. 5 minutach (NIE
rozklepany)

Kot

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

5. Data: 2005-07-05 13:49:00

Od: "Protz" <n...@m...konta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna " <k...@g...pl> napisał

> Pyszne wręcz. A mnie zawsze wychodzą suche. Macie jakiś patent?

To jest dobre, polecam:

http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2,64685,,,,43945048
,P_KOBIETA_PRZEPISY.html

Protz