Jak zrobić szproty wędzone w oleju?

1. Data: 2005-03-22 16:43:21

Temat: Jak zrobić szproty wędzone w oleju?
Od: "Qq" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samo zalanie ich dobrym olejem pewnie nie wystarczy. Dosmaczyć olej, i co -
trzymać w chłodzie tydzień?

Qq

1. Data: 2005-03-23 09:23:35

Temat: Re: Jak zrobić szproty wędzone w oleju?
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podoba mi się Twój nick :)))))))

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

1. Data: 2005-03-24 07:36:50

Od: "Qq" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:d1rcin$3l6$1@inews.gazeta.pl...
> Podoba mi się Twój nick :)))))))
> --
> KingAM

A mi twoje imię. Ale w temacie własnoręcznych szprotów w oleju to nie mamy
nic do powiedzenia? Nikt?
Szkoda. Jak mnie napada, to zjadam 4 puszeczki, ale to kupa złomu w domu,
pocięty przy wylizywaniu język i koty wrzeszczące, że one tysz!..

Qq

Ciasto brzdąc
Muffiny z czekoladą na Wielkanoc?
Pomocy! Gdzie w Warszawie mozna kupic jelita wieprzowe...
pieczywo żytnie?
Czy ma ktoś dobry przepis na babkę wielkanocną?