Jak zrobic tabletki?

1. Data: 2004-08-26 20:01:28

Temat: Jak zrobic tabletki?
Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś orientuje się, jak robi się tabletki / pastylki?
Dokładniej - z glukozy. Tak, żeby były twarde, ale
można było je sobie possać. Z czym trzeba wymieszać
taką glukozę (jeśli ktoś wie, prosiłbym o nazwę firmową
odpowiedniej substancji)?

Pozdrawiam
Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

2. Data: 2004-08-27 08:22:09

Temat: Re: Jak zrobic tabletki?
Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można było je sobie possać. Z czym trzeba wymieszać
> taką glukozę (jeśli ktoś wie, prosiłbym o nazwę firmową

Zajrzyj na pl.sci.farmacja. Farmaceuci znają się na takich rzeczach o wiele
lepiej.

Pozdrawiam

Matti

3. Data: 2004-08-27 08:24:53

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, jeszcze jedno mi się przypomniało. W aptekach jest dostępny bez recepty
preparat Glukof, zawierający trochę glukozy i trochę kofeiny. Możesz go kupić
na próbę i sprawdzić, czy Ci odpowiada.

Pozdrawiam

Matti

Klinika Rehabilitacyjna.
Ogłoszenia o pracy dla lekarzy?
odleżyny
Krem Rozex...
prośba o kontakt z onkologiem w Brukseli