Jaka czereśnia?

1. Data: 2001-11-08 09:18:44

Temat: Jaka czereśnia?
Od: "Wojtek" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Proszę polecić mi dobrą odmianę czereśni. Jakie są najlepsze?
Jeszcze jej nie posadziłem a już myślę o zażeraniu się pysznymi owocami.
Pzdrv
Wojtek

2. Data: 2001-11-08 09:35:38

Temat: Odp: Jaka czereśnia?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> Proszę polecić mi dobrą odmianę czereśni. Jakie są najlepsze?
> Jeszcze jej nie posadziłem a już myślę o zażeraniu się pysznymi owocami.

Zacznij od kupna opryskiwacza. Wiem, że brzmi to brutalnie i może
niegrzecznie, ale to rzeczywistość. Odmiany wczesne - Rivan, Burlat, mają
mniej wkładki wysokobiałkowej:). Podkładka - jeśli czereśnia ptasia, to
trzeba kupić też drabinę lub nastawić się na wspinaczki po drzewie lub na
systematyczne przycinanie drzewa. Podkładki skarlające z serii czeskich, nie
zawsze osiągalne.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-11-08 14:57:42

Temat: Re: Jaka czereśnia?
Od: "Lifny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wojtek
>
> jest wiele smacznych odmian, ale proponuje najwczesniejsze np Burlat, a to
dlatego ze owocuje wczesniej niz obudza sie robale. Pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2001-11-09 13:23:29

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości >
Użytkownik "Wojtek" <w...@p...com> napisał w wiadomości
o zażeraniu się pysznymi owocami.
> Odmiany wczesne - Rivan, Burlat,

Wlasnie te wczesne odmiany najchetniej sa obzerane - u mnie - przez ptactwo.
Gdy juz dojrzeja czeresnie przy drodze, te z sadu moga spokojnie dojrzewac.
pik

5. Data: 2001-11-09 15:57:50

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Nov 2001, Wojtek wrote:

> Proszę polecić mi dobrą odmianę czereśni. Jakie są najlepsze?
> Jeszcze jej nie posadziłem a już myślę o zażeraniu się pysznymi owocami.
> Pzdrv
> Wojtek

W dobrych ukladach (nie za duzo ciecia, przyginanie galazek) poczekasz 3
lata.
Ja posadzilem trzyz drzewka roznych odmian.
Pozdr.

D.P.

6. Data: 2001-11-09 19:04:16

Od: "Wojtek" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja posadzilem trzyz drzewka roznych odmian.
Chyba zrobie tak samo!
Wojtek

7. Data: 2001-11-09 21:50:08

Od: "stratos" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę polecić mi dobrą odmianę czereśni. Jakie są najlepsze?
> Jeszcze jej nie posadziłem a już myślę o zażeraniu się pysznymi owocami.
> Pzdrv
> Wojtek

Czereśnie albo zdrowie, wybór należy do Ciebie.....
Kup karabin albo porządną siatkę.
Ja mam w okolicy bandę szpaków i jednego kwiczoła.
Ostatni raz najadłem się moich czereśni chyba 5 lat
temu. Ptaszki co roku koszą ok 50 kg. Są szybsze.
I niech Ci się nie wydaje, że bez siatki, będziesz
się mógł wyspać. Albo spanie, albo czereśnie.

Pozdrawiam:

stratos

8. Data: 2001-11-10 09:40:40

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pzdrv
> Wojtek
>
> Podobno robale nie gustują w żółtych odmianach czereśni. Ptaki też wolą
czerwone. Może warto posadzić choć jedną odmianę żółtą, jeśli uda się kupić bo
z tym bywa trudno. Pozdrawiam
Hania

Baza
Jesiony