Jaka dieta przy miazdzycy?

1. Data: 2008-02-15 12:54:20

Temat: Jaka dieta przy miazdzycy?
Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest najlepsza dieta przy miazdzycy?

--

Arek

2. Data: 2008-02-15 14:59:52

Temat: Re: Jaka dieta przy miazdzycy?
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest najlepsza dieta przy miazdzycy?

A jaką dietę (wszyscy jesteśmy na _jakiejś_tam_ diecie - nie wymigasz siem
:-) ) stosujesz, że dorobiłeś się miażdżycy ?

PZDR

"Jadarek" - Dariusz Kral

3. Data: 2008-02-15 18:55:27

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał

> A jaką dietę (wszyscy jesteśmy na _jakiejś_tam_ diecie - nie wymigasz
> siem :-) ) stosujesz, że dorobiłeś się miażdżycy ?

Nie wiem jeszcze czy dorobilem sie miazdzycy, po prostu przy USG tarczycy
facet napisal
ze sciany tetnic szyjnych, wspolnych silniej wysycone-hyperdhogeniczne.
Chyba moze to znaczyc ze sa zmiany miazdzycowe.
Co prawda przez cale zycie mialem i mam lekka niedowage (184cm / 76 kg) ale
chyba to nie chroni od miazdzycy. Na wszelki wypadek chcialbym zywic sie tak
aby sprawy przynajmniej nie poglebiac.

--
Arek

4. Data: 2008-02-15 21:50:11

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co prawda przez cale zycie mialem i mam lekka niedowage (184cm / 76 kg)
> ale chyba to nie chroni od miazdzycy. Na wszelki wypadek chcialbym zywic
> sie tak aby sprawy przynajmniej nie poglebiac.

Chcesz odpowiedzi a sam jej nie udzieliłeś...

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

5. Data: 2008-02-16 05:34:37

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał

> Chcesz odpowiedzi a sam jej nie udzieliłeś...

Jesli chodzi ci o pytanie jaka diete obecnie stosuje to nie stosuje zadnej.
Jem niewiele ale kalorycznie, nie przejadam sie weglowodanami szczegolnie
prostymi.
Zadnego ruchu, siedze calymi dniami przed komputerem.

--
Arek

6. Data: 2008-02-19 17:33:13

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał

> [...]
> prostymi.
> Zadnego ruchu, siedze calymi dniami przed komputerem.

Z tego co slyszalem to DO jest najlepsza dieta po tym wzledem.
Jesli prawidlowo stosujesz to cholesterol masz jak w bajce.
Ja po 2,5 latach DO mialem taki, w wieku 60 lat.
TC HDL TG LDL TC/HDL LDL/HDL

205,00 62,40 40,00 134,60 3,29 2,16

--
Tomasz

7. Data: 2008-02-21 11:14:13

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli prawidlowo stosujesz to cholesterol masz jak w bajce.
> Ja po 2,5 latach DO mialem taki, w wieku 60 lat.

Chciałem, żeby Arek dokładniej określił jak się odżywia, jaki tryb życia
prowadzi i co spowodowało, że "problem" miażdżycy wypłynał.

Cyt. Arka :
"Jeśli chodzi ci o pytanie jaka diete obecnie stosuje to nie stosuje
zadnej".

Moje pytanie z poprzedniego postu :
"A jaką dietę (wszyscy jesteśmy na _jakiejś_tam_ diecie - nie wymigasz siem
:-) ) stosujesz, że dorobiłeś się miażdżycy ?"

Najtrudniej przyznać się do własnych błędów ;-)

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (9-lat na DO,45 lat - bez miażdzycy - badanie dna
oka z grudnia 2007)

8. Data: 2008-03-06 23:39:52

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał

> Moje pytanie z poprzedniego postu :
> "A jaką dietę (wszyscy jesteśmy na _jakiejś_tam_ diecie - nie wymigasz
> siem :-) ) stosujesz, że dorobiłeś się miażdżycy ?"

Wiesz co na innej grupie facet poradzil mi ze na miazdzyce najlepsza jest
dieta z zoltek jaj.
I mysle ze ma racje.

--
Arek

9. Data: 2008-03-06 23:45:09

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał

> [...]
> Jesli prawidlowo stosujesz to cholesterol masz jak w bajce.
> Ja po 2,5 latach DO mialem taki, w wieku 60 lat.

Zdecydowalem sie na DO, na pozbycie sie cholesterolu chyba to jest najlepsza
droga.

--
Arek

10. Data: 2008-03-07 16:49:30

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co na innej grupie facet poradzil mi ze na miazdzyce najlepsza jest
> dieta z zoltek jaj.
> I mysle ze ma racje.

To tak jak ja, od 9-ciu lat ;-)

"Jadarek" - Dariusz Kral

majowka z jogicznym masazem tajskim Drawsko Pomorskie joga masaz kurs szkolenie szkola masaze tajskie kursy masazy tajskich warszawa
jaki filtr do wody?
jak przyrzadzac wode strukturowana?
skuteczne odchudzanie
skuteczne odchudzanie