Jaka fajna grupa

211. Data: 2009-02-16 21:32:21

Temat: Re: Jaka fajna grupa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I siem fajnie rumieni ;-)

Weź to jutro ogłoś w TVN24 ;-P

> przeszkadzać, a popatrzeć też lubi, jak sądzę - bo kto nie lubi :-P

Nie lubię specjalnie. Czytam wybiórczo.

Ewa

212. Data: 2009-02-16 21:40:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:32:21 +0100, medea napisał(a):

> Weź to jutro ogłoś w TVN24 ;-P

A co, to jakaś zła cecha, żeby się wstydzić? Tylko subtelne kobiety się
rumienią. No dobra, już nie będę oglaszać.
:-)

> Nie lubię specjalnie. Czytam wybiórczo.

Bo Ty jestes subtelna i nie lubisz, jak się męczy zwierZOOntka - lemurki i
kurki :-)

213. Data: 2009-02-16 21:46:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A co, to jakaś zła cecha, żeby się wstydzić?

Kochana, ja to mogę nawet o sobie powiedzieć, że nieświadomie witam się
ze starszymi osobami pensjonarskim dygnięciem, ale Tobie wypadałoby
zachować odrobinę dyskrecji.
Ja nie opowiadam o Twoich reakcjach somatycznych na wzmożone emocje.

Ewa

214. Data: 2009-02-16 21:51:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:46:48 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> zachować odrobinę dyskrecji.
> Ja nie opowiadam o Twoich reakcjach somatycznych na wzmożone emocje.

No tak, i oto się wydało, że się zesikałam...

215. Data: 2009-02-16 21:52:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:51:11 +0100, Ikselka napisał(a):

> No tak, i oto się wydało, że się zesikałam...

..nie mówiąc, że mi lewa noga podskakuje za uchem...

216. Data: 2009-02-16 21:57:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 22:52:02 +0100, Ikselka napisał(a):

> ..nie mówiąc,

...o tym...

> że mi lewa noga podskakuje za uchem...

j.w.

217. Data: 2009-02-16 22:02:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ..nie mówiąc, że mi lewa noga podskakuje za uchem...

Chyba aż takiego wrażenia na Tobie nie zrobiłam,
ale może Bluzgaczowi by się udało. ;-P

Sorry, ale wyobraziłam sobie i kwiczę ze śmiechu. ;)

Ewa

218. Data: 2009-02-16 22:06:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2009 23:02:53 +0100, medea napisał(a):

> Chyba aż takiego wrażenia na Tobie nie zrobiłam,
> ale może Bluzgaczowi by się udało. ;-P

Nooo, jakby tak popracował nad umięśnieniem klatki piersiowej, to kto wie,
kto wie...
:-D

> Sorry, ale wyobraziłam sobie i kwiczę ze śmiechu. ;)
>
> Ewa

No, czyli osiągnęlam cel, bo miałam już wrażenie, że się nieco podkurzyłaś
:-)

219. Data: 2009-02-16 22:44:37

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy> napisał(a):

> też możesz podążyć za paulinką :)

To samo mozna powiedziec o Tobie w odniesieniu do innej osoby.

PS. Podazaj zolta ceglana droga!

Bluzgacz

220. Data: 2009-02-16 22:46:25

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> spostrzeżenie, tym bardziej, że na p.s.d. trafił przez przypadek post od
> Was.

Jezeli tak sie stalo to z pewnoscia przez jedna trollowata wywloke, ktora
czesto stosuje takie zabiegi - taki duzy (50letni) dzieciak, do tego z
zamilowaniem do pijanstwa.

Bluzgacz

posłuchajcie, jakie to piękne!
źródło utrzymania ma ;)
Matuda wstrząsnięta nie mieszana...
Zagadka: dlaczego chcieli reformy oswiaty?
Re: Angielskie poczucie humoru ;>