Jaka farba do malowania okien?

następny post »
From: Jagna <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Jaka farba do malowania okien?
Date: Sun, 17 Aug 2008 22:07:59 +0200

Witam :)

Zanim napisałam, przejrzałam archiwum, uzyskując wiedzę o technikach
malowania, kolejności wykonywanych czynności etc.
Mam pytanie o farbę.
Proszę o podanie jaka to ma być farba. Okna są drewniane, potrzebują
uzupełnienia kitu. Fajnie by było żeby farba była taka, by dobrze się
trzymała, nawet jeśli niedostatecznie oczyszczone zostaną ramy ze starej
farby (pewnie niemożliwe...) i najlepiej, by wszystko ślicznie pokryła i
pomalowała się sama ;)

Tak poważnie proszę o podpowiedź, co mam kupić, by w miarę ułatwić sobie
ten remont. Przy założeniu, że będą go wykonywały osoby, dla których to nie
jest chleb powszedni.

Pytanie dodatkowe - jak szybko można pomalować ramy okienne po uzupełnieniu
kitem, można od razu? Czy jest jakich określony czas na wyschnięcie?

Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i ewentulane rady :)
Jagna