Jaka folia ?

1. Data: 2002-04-04 11:10:47

Temat: Jaka folia ?
Od: "Marcin wawa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam na dzialce konstrukcje drewniana pokryta folia. Folia jest popekana i do
wyrzucenia. Chcialbym pokryc ja na nowo folia i tu mam pytanie :

Czy urzyc zwyklej (blekitnej) folii jaka jest powszechnie w sklepach
ogrodniczych czy folii z zalaminowanym zbrojeniem z cienkiej siatki.
Taka folia ze zbrojeniem jest niewiele drozsza i pewnie dluzej wytrzyma, ale
przepuszcza mniej swiatla.
Czy ktos ma doswiadczenia z taka zbrojona folia.
Gdzie najlepiej w warszawie kupic folie ?
Pozdrawiam

Marcin Wojcik
m...@g...pl

2. Data: 2002-04-04 18:36:51

Temat: Re: Jaka folia ?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A pod folia ma byc solarium czy pomidory?
Pozdrawiam
grzegorz

3. Data: 2002-04-04 22:25:18

Od: "Marcin wawa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
> A pod folia ma byc solarium czy pomidory?
> Pozdrawiam
> grzegorz

No pomidory rzecz jasna chociaz gdyby moja dzialkowiczka chciala sie
poopalac to .... :)

Czy to a'propo tej niebieskawosci folii ?
Marcin

Kiedy wysiać astry?
Trawa jaka?
Ficus benjamina Naomi