Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?

1. Data: 2012-04-28 19:25:01

Temat: Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwie podkaszarki: chińska market(NAC?) i blackdecker, zgadnijcie
która szybciej padła, do wykoszenia jest ~3 ary ale teren mocno pagórkowaty

Co kupić aby sprawdziło się w takich warunkach?

btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i to
w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

http://postimage.org/image/yo8vkorwl/

2. Data: 2012-04-29 11:52:42

Temat: Re: Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 21:25, tryton pisze:
> [...]
>

> btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i to
> w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

Jeśli mówisz o tej zębatce, to podejdź do jakiegoś rozsądnego
ślusarza/tokarza - powinien Ci dorobić za niewielkie pieniądze taką samą
z metalu i będziesz miał spokój na lata.

3. Data: 2012-05-07 15:05:14

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tryton wrote:
> [...]
>

> btw black&decker to złom, jak można robić kluczową część z plastiku i
> to w dodatku jedyny element nie występujący jako część zamienna

hm... mechanizm wygląda dość delikatnie może ja troszkę zbyt mocno
eksploatowałeś, bo wygląda to na blokowanie głowicy i doprowadzeni do ślizgu
paska, wzrosła temperatura i sie kółko rozpuściło.

4. Data: 2012-05-12 15:36:19

Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm... mechanizm wygląda dość delikatnie może ja troszkę zbyt mocno
> eksploatowałeś, bo wygląda to na blokowanie głowicy i doprowadzeni do
> ślizgu paska, wzrosła temperatura i sie kółko rozpuściło.

dokładnie, ale jak można zrobić główny tryb z plastiku i nie występujący
jako część zamienna???!!!! tego nie spodziewałem się po takiej firmie
(tfu: tryb jest dostępny ale razem z silnikiem za ponad 200zł)

już kupiłem nową kosiarkę i jestem MEGA zadowolony, pierwsze co zrobiłem
to rozebrałem sprzęt żeby zobaczyć jak jest skonstruowany, nie ma
słabych punktów, brak przekładni i napęd bezpośrednio z silnika, tzw
soft start żeby oszczędzać zużycie szczotek i komutatora, solidne
wykonanie, duża moc, wykosiłem te pagórkowate 3 ary bez problemu

a kosiarka to EINHELL BG 1035, -polecam, cena ~230zł

siatka na kreta
Działka pełna niespodzianek:)
Co to za krzew?
Datura z nasion