Jaka kosiarka???

1. Data: 2000-10-23 13:48:43

Temat: Jaka kosiarka???
Od: "Krzych" <k...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jeszcze raz !

Tym razem z innej beczki... ;-))

Pytanie mam jak w temacie.... dodam tylko, że chodzi o kosiarkę do
małego ogródka, tanią (!!!), dobrą (!!!), bezawaryjną... ;-)) To tyle. Wiem,
że niska cena rzadko kiedy idzie w parze z jakością i bezawaryjnością. Nie
chodzi mi o skrajności... Po prostu chcę kupić coś w miarę dobrego z
nienajwyzszej półki.... ;-)))

Od niedawna jesteśmy właścicielami działki 4 ary i zupełnie nie znamy
się na rzeczy. Dlatego proszę o wykazanie cierpliwości przy czytaniu moich
listów - zapytań. Niejeden czytając będzie się dziwił: ,,jak to można tego
nie wiedzieć....!!! i jeszcze się pytać o takie głupoty....!!!''

No cóż tych z góry przepraszam za moią niewiedzę, a tych cierpliwych proszę
o informację na e-maila.

POZDRAWIAM CIERPLIWYCH I TYCH MNIEJ CIERPLIWYCH!
Krzych

2. Data: 2000-10-23 17:59:11

Temat: Re: Jaka kosiarka???
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

From: Krzych
> [...]
proszę
> o informację na e-maila.
>
> POZDRAWIAM CIERPLIWYCH I TYCH MNIEJ CIERPLIWYCH!
Krzychu nie przejmuj się. Wielu z tu obecnych też kiedyś miało takie
problemy. Pamiętam jak jeszcze parę lat temu (gdy zaczynałem na działce 4
arowej) zaczęła wschodzić konwalia, pytałem sąsiadki czy to chwast.
Pozdrawiam
AM

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-11-05 06:21:30

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzych" <k...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
............>
> Pytanie mam jak w temacie.... dodam tylko, że chodzi o kosiarkę do
> małego ogródka, tanią (!!!), dobrą (!!!), bezawaryjną... ;-))

Jeżeli ogródek rzeczywiście jest mały, a w nim jeszcze mniejszy trawnik to
najprościej kupić kosiarkę elektryczną. Kosz do zbierania trawy bardzo się
przyda.
Jeżeli koszenie trawy wydłuża się powyżej 30-45 minut to może warto pomyśleć
o kosiarce spalinowej. Dobór takiej powinien być zależny m.inn. od
dostępności serwisu. Ostatnią moją kosiarkę kupowałem mając to właśnie na
względzie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2000-11-06 07:17:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzych" <k...@l...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
> ............>

Polska 'Ania' (elektryczna) wytrzymała bez napraw 17 lat. Działa dalej.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-11-15 12:47:03

Od: "Zbigniew Marek" <z...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsza zwykła kosa- tania i prosta w obsłudze.
Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:8u5m10$a6o$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

6. Data: 2000-11-15 12:48:34

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Marek wrote:
> Najlepsza zwykła kosa- tania i prosta w obsłudze.

A kosiles kiedykolwiek taka zwykla kosa? Moim zdaniem wcale nie jest
taka prosta w obsludze i wymagajaca o wiele lepszej konducji od
koszacego.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

Problem z winem...
Architektura ogrodowa "brama" , prosze o pomoc !
Kosiarki do trawy
hortensja
Nowe odmiany malin