Jaką kosiarkę wybrać do 1200 zł?

1. Data: 2010-05-11 06:10:41

Temat: Jaką kosiarkę wybrać do 1200 zł?
Od: "danyyyyynx" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebujuę dobrej niezawodnej mocnej kosiarki. Będę nią kosił głównie trawę
na około stawu (niewielkie nierówności) o powierzchni ok. 5 arów. Na około
mam posadzone również świerki, choinki. Zależy mi aby można było dobrze
objechać drzewka. Czy napęd kół można w każdej chwili wyłaczyć/włączyć? Jak
to siędzieje?
Tu jest kosiarka która przyciągnęła moją uwagę. Jak jest z serwisem tego
sprzętu?
http://aukcja.onet.pl/item1025350741_b_s_6km_kosiark
a_5_funkcji_promocja_naped.html

2. Data: 2010-05-11 06:17:49

Temat: Re: Jaką kosiarkę wybrać do 1200 zł?
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

danyyyyynx wrote:

> [...]
> wyłaczyć/włączyć? Jak to siędzieje?
> Tu jest kosiarka która przyciągnęła moją uwagę. Jak jest z serwisem tego

Lepsza będzie kosa spalinowa.

3. Data: 2010-05-11 07:03:44

Od: "danyyyyynx" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Lepsza będzie kosa spalinowa.

kosę spalinową mam. Kosiarkę również. Ale kosy nie używam bo drzewka nie
musą być dokładnie obkoszone a kosiarka już służy mi 10 lat i czas wymienić
na nową. Kosą bym się zamęczył na smierć. Tam naprawdę jest sporo koszenia.
Odzwierciedlając na czas to ok. 3h ciągłego koszenia raz na 10 dni. A może
droższy sprzęt np. Hondy?

4. Data: 2010-05-11 07:41:20

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

danyyyyynx wrote:

> [...]
> koszenia.
> Odzwierciedlając na czas to ok. 3h ciągłego koszenia raz na 10 dni. A

Tylko 5 a - to maleńki skrawek, kosiarka to dużo kręcenia przy krzakach i
pniach i mała szerokość pokosu. Na równym terenie kosa ma przewagę w
szerokosci pokosu, przy krzakach łatwiej wykręcać, a i w wodzie da radę.

5. Data: 2010-05-11 16:57:15

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> a i w wodzie da radę.

Nie da rady. Wypłuczesz smar z głowicy i ją zatrzesz.

Pozdrawiam,
MW

6. Data: 2010-05-12 06:18:26

Od: "oonaa" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

koniecznie z własnym napędem :)

Użytkownik "danyyyyynx" <...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyłaczyć/włączyć? Jak to siędzieje?
> Tu jest kosiarka która przyciągnęła moją uwagę. Jak jest z serwisem tego

Kosa spalinowa Sterwins
jakie to pnącze?
Grzybobrania...
Kosiarka - kolejny raz