Jaka krajalnica do frytek?

następny post »
From: heby <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Jaka krajalnica do frytek?
Date: Sat, 1 Aug 2020 23:41:01 +0200

Cześć.

Kupiłem kilka lat temu krajalnicę do frytek z Lidla, taką plastikową,
typu "wyciskarka do czosnku". W sumie wytrzymała te kilka lat
sporadycznego używania, ale noże w końcu się pogieły i na tym koniec.

Rozgladam się więc za czymś nie za drogim. Widzę dwa typy: podobne do
"wyciskarki do czosnku", całe plastikowe oraz metalowe typu tłok i
rączka/dzwignia.

Obie mają bardzo różne opinie, ale niestety co chwiel potykam się o
takie, że noże się połamały na pierwszym ziemniaku ...

OK.

Ile powinienem wydać i co kupić aby sie nie rozpadło? I gdzie to kupić?

Robie frytki ze 3x w miesiącu z 8 ziemniaków średniej wielkości. Czyli
używam tyle co nic.

Znaczam, że nie sztuka kupić za 600zł. Mnie interesuje coś tanie, ale
już na tyle solidne że kroi frytki i nie rozpada się. Sądząc po
opiniach, krajalnice za 50zł to bład. Jaką więc kupić?

Widze na ten przykąłd krajalnicę WESTMARK w mediaexpert. Super, są nawet
opinie, ale to są opnie z gatunku "już polecam bo udało mi się pokroić
jeden ziemniak". Potrzebuje troche informacji o tym czy nie padnie na
trzecim ;)