Jaka krajalnica do frytek?

21. Data: 2020-09-30 21:45:31

Temat: Re: Jaka krajalnica do frytek?
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-09-30 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

> Mozesz przytoczyc kontekst albo mid?

Chyba się nie spodziewasz?
Często odklikuję przeczytane i nie zgłębiam treści i
gdzieś musiałem przegapić wątek oszczędzania wody.
Ale możesz zaproponować odbieranie tej wody przez tego
gościa co z niej chleb piekł :-)

22. Data: 2020-10-03 21:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cef c...@i...pl ...

> Chyba się nie spodziewasz?

Z jakiegoś powodu Zenkowi taka rozmowa utkwiła w pamieci - chetnie
wyprostuje ale nie mam pomysłu gdzie szukac.

> Często odklikuję przeczytane i nie zgłębiam treści i
> gdzieś musiałem przegapić wątek oszczędzania wody.

Watki eko pojawiały sie wielokrotnie.

> Ale możesz zaproponować odbieranie tej wody przez tego
> gościa co z niej chleb piekł :-)

A tego to nei złapałem kontekstu. Widocznie ja tez coś przegapiłem ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

23. Data: 2020-10-05 00:06:27

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 3 października 2020 o 21:59:48 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
> Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
> Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.
Łżesz Budzik jak stara pomarszona cyganka albo masz IQ75. Nie pamiętasz jak przy
jakiejś okazji albo bez okazji napisałeś że wodę należy oszczędzać? Ponieważ się z
tym nie zgadzam bo wody na ziemi jest do oporu, na dodatek nie ma możliwości popsucia
jej albo spowodowania żeby jej ubyło to grzecznie spytałem jak oszczędzasz wodę. Czy
się kąpiesz co drugi dzień czy zamiast szklanki herbaty robisz sobie pół szklanki
itp. interesowało mnie również co robisz z zaoszczędzona woda. Z definicji
oszczędzania wprost wynika że to co zostało zaoszczędzone musi być gdzieś
zmagazynowane przez oszczędzającego. W przypadku wody ale i wielu innych rzeczy
oszczędzaniem nie jest jeśli się mniej pobierze. Jeśli się mniej jakiegoś dobra
pobiera w związku z czym mniej się za niego płaci to oszczędza się pieniądze a nie to
dobro. Musisz sobie Budzik Bilobil kupić bo jak w twoim wieku masz problemy z
pamięcią to jak będziesz w moim to rodzina Ci na plecach każdego ciucha wyhaftuje
numer telefonu pod jaki ten co Cię znajdzie ma zadzwonić.

24. Data: 2020-10-05 17:59:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pamięcią to jak będziesz w moim to rodzina Ci na plecach każdego
> ciucha wyhaftuje numer telefonu pod jaki ten co Cię znajdzie ma

Ja nie twierdze, stary głupcze, ze nie mowiłem o wodzie. Skad taki
wniosek?
A pamietasz moja odpowiedz, stary głupcze?
Bo to ze sie z nia nie zgadzasz to luz ale czy ja pamietasz?
Powotrze ze nigdy nie twierdziłem ze trzeba sie rzadziej myc, robic
sobie mniejsza herbate albo cokolwiek innego rownie głupiego.

Natomiast pytanie o kontekst, ewentualnie m-id etc nie dotyczyło wody
tylko tego ze niby twierdziłem ze praca kuriera wymaga jakichs hiper
kwalifikacji.
Nie pamietam takiej dyskusji wiec nie wiem czy znowu mi coś wmawiasz,
czy znowu coś zle zrozumiałes.
Chetnie wyprostuje ale poprosiłbym o nakierowanie mnie, gdzie o tym
rozmawialismy, stary głupcze. ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

25. Data: 2020-10-06 07:28:33

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 5 października 2020 o 18:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
> b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
> "Czy ty jestes normalny, czy tylko listonoszem?"
He he. Jak każdy prostak przechodzisz do ataku.

26. Data: 2020-10-07 17:59:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

> He he. Jak każdy prostak przechodzisz do ataku.

Tylko sie bronie, stary głupcze.
Nie zwykłem dyskutować na takim poziomie, ale wobec regularnych ataków
ad personam, staram sie dopasowac do poziomu dyskusji, jaki
najwidoczniej jest przez ciebie porzadany. Stary głupcze ;-D
Ale do meritum - przypomnisz gdzie twierdziłem ze kurier musi byc hiper
inteligentem czy jak zwykle kłamiesz, stary głupcze?
No chyba ze to demencja, to wtedy wybaczam!

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Swieze czy suche?
Mrożenie drożdży
Czy ktoś tu jeszcze gotuje?
czemu tu pusto