Jaka kupic suszarke do wlosow?

1. Data: 2008-02-10 22:58:58

Temat: Jaka kupic suszarke do wlosow?
Od: Jagoda <t...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

... w cenie do 200zl? Szukam dobrej. Do zastosowan domowych. Do tej
pory uzywalam Philipsa ale padl bezpowrotnie po dwoch naprawach. Moze
Braun?

2. Data: 2008-02-10 23:21:00

Temat: Re: Jaka kupic suszarke do wlosow?
Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

> ... w cenie do 200zl? Szukam dobrej. Do zastosowan domowych. Do tej
> pory uzywalam Philipsa ale padl bezpowrotnie po dwoch naprawach. Moze
> Braun?

Malzonka uzywa Rowenta cos tam 2000 Ionic.
Mówi ze w stosunku do poprzedniej to skok technologiczny. Szybciej suszy
przy tej samej mocy. Ale jaka jest prawda z suszarkami to chyba nikt nie
wie.

3. Data: 2008-02-11 13:27:14

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda pisze:
> ... w cenie do 200zl? Szukam dobrej. Do zastosowan domowych. Do tej
> pory uzywalam Philipsa ale padl bezpowrotnie po dwoch naprawach. Moze
> Braun?

A ile czasu ja; mia?as'?

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

4. Data: 2008-02-11 14:09:53

Od: Michal <m...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

kobietka pisze:
> [...]
Witam,
Narzeczona nabyła taką suszarkę Sencor:

http://skocz.pl/suszara

Ma wszystko - regulację prędkości/temperatury nawiewu/jonizację, no i
cichutko działa jak na suszarkę. Jest bardzo z niej zadowolona.

Cenowo kosztowała coś ok. 70 zł. W sklepie widzieliśmy później niemal
identyczną tylko z napisem Rowenta... ale cena była tak ze 2 razy wyższa...

Pzdr,
MK

5. Data: 2008-02-11 20:30:21

Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jagoda" <t...@H...com> napisal w wiadomosci

> ... w cenie do 200zl? Szukam dobrej. Do zastosowan domowych. Do tej
> pory uzywalam Philipsa ale padl bezpowrotnie po dwoch naprawach. Moze
> Braun?

Kupione 2 Brauny swing 1400 jakis spory czas temu - rewelacja

Zreszta i blender MR6550 i zelazko PrecisionStyle 18895 i szczoteczka Braun
Oral-B 8500.
Po przygodach znajomego zadnego Philipsa do kuchni nie kupie :)

--
Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)

6. Data: 2008-02-20 10:40:23

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irokez pisze:

> Po przygodach znajomego zadnego Philipsa do kuchni nie kupie :)

Ja mam suszarkę do włosów philips i robota ręcznego od 4-5 lat i nie mam
z nimi żadnych problemów.

Sztućce Kitchen King
sufit z karton-gipsu
Szukacie fachowca do remontu?